AfterGlow Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Enda mer snikdreping underveis. Les mer Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Fy faen å irriterende sterotypisk det bilde der var. Så "The bad guys" står bare og ser sinte ut hele tiden fordi de er onde altså. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Om du hadde stått vakt for ørtende time i pøsregn tror jeg du hadde sett mindre fornøyd ut og. Endret 29. november 2010 av Mr. Graves Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Tror nok jeg hadde sett bra sliten ut men hadde ikke stått å presset sammen øyenbrynene mine for harde livet, da blir man jo vertfall utmattet. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Tror nok jeg hadde sett bra sliten ut men hadde ikke stått å presset sammen øyenbrynene mine for harde livet, da blir man jo vertfall utmattet. Liten overdrivelse der tror jeg Dessuten blir man drit tøff når man får på seg taktisk utstyr, da ser man sånn ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Fy faen å irriterende sterotypisk det bilde der var. Så "The bad guys" står bare og ser sinte ut hele tiden fordi de er onde altså. Vil bare minne på at det ofte spilles på stereotyper i spill, bare sånn hvis det var noe nytt. Når sant skal sies er det jo ofte at "de snille" ikke nødvendigvis løper rundt og smiler og er superhappy hele tida de heller. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Gleder meg! Får lyst til å prøve å spille igjennom alle tidligere spill i serien før det kommer, men har verken tid, eller ork. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hvordan fungerer lagringen fra det tredje og oppover? Lagringen var så elendig i det første at jeg gav opp hele serien. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hvordan fungerer lagringen fra det tredje og oppover? Lagringen var så elendig i det første at jeg gav opp hele serien. Hæ? Hva mener du? Dårlig med autosave? Synes save var utmerket jeg. Kunne save anytime på PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg