DanieI Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Hei, vi har ny norsk tentamen i morgen og jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg siden vi har fått vite hva vi skal skrive om, det vi skal skrive om er oss selv innenfor noen temaer lærern har valgt og teksten må være skjønnlitterær. Vi trenger ikke skrive om akkurat oss selv men det skal være en tekst som liksom handler om oss selv. Og jeg spørr ikke om at noen skal skrive tentamen for meg, men at noen kan komme med noen gode forslag om ting jeg kan ha med under ett av temaene eller noe slik. Temaer: Slekta mi Det første eg hugsar Leiker eg hugsar Leikekameratar Jula då eg var liten Min fyrste sykkel Då vi flytta til ... Dyr eg hugsar Sommarferiane hos ... Eg byrjar på skulen Gamle menneske eg hugsar godt Sysken Klassekameratar Minne frå småskulen Sjukdom På ulovlege vegar Forelska Sorg Glede Gode kameratar Ein film eg hugsar Ei bok eg hugsar Då ... døydde Heimstaden min Konfirmasjonen Akkurat no Tankar om framtida Ein dag ... Mvh. TurboLax Edit: Ingen som kan hjelpe meg litt med ideer? Endret 29. november 2010 av turbolax Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Husk. ny norsk ord deling / Nynorsk orddeling Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Husk. ny norsk ord deling / Nynorsk orddeling Takk for tipset, er vell mitt største problem når jeg skriver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå