Gå til innhold

angående SEt610

Anbefalte innlegg

vurderer å kjøpe SE t610 i Asia. noen som vet om den blir levert med norsk språk? i tilfelle, koster det noe å oppdatere? hørte noe om at så lenge man er innenfor garantiperioden er dette gratis. kan noen verifisere dette??

håper på kjapt svar..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vurderer å kjøpe SE t610 i Asia. noen som vet om den blir levert med norsk språk? i tilfelle, koster det noe å oppdatere? hørte noe om at så lenge man er innenfor garantiperioden er dette gratis. kan noen verifisere dette??

håper på kjapt svar..

Leveres ikke med norsk språk, men det kan du fikse på ett mobilverksted i Norge. Koster litt.

Lenke til kommentar
Ja, det er taleopptaker, ...

Ja, det er diktafon, men "høytaleren" må holdes helt inntil øret for å kunne høre det. Hadde vært okei med en ordentlig høytaler.

Jeg har selv en T300 og diktafonen er helt lik som på T610. Det er liten vits å bruke den fordi høytalern tar opp så lavt at du nesten ikke hører det du har tatt opp, du må trykke telefonen inntill øret for å høre noe som helst :x

Når de skal lage det så dårlig kunne de liksegodt droppa det spør du meg

- Gulliksen

Lenke til kommentar
Helt enig der ja Gulliksen! Kunne like gjerne droppet den, men han spurte om det var taleopptaker på t610, noe det er, selv om den er utrolig dårlig :(

Gulliksen og mack_ : tror ikke dere må bruke den funksjonen, og den tar ikke opp mye plass i minne, hver glad over at den har - jeg bruker det. Ganske greit å ta opp telefonsamtaler..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...