AfterGlow Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Blir kanskje enda bedre enn Xbox-versjonen. Les mer Lenke til kommentar
larrog8751 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Litt irriterende at ps3 skal få mer enn pc og xbox versonen har fått.... Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Har ventet lenge på å få satt tennene i dette spillet, og jeg er glad det legges arbeid ned i en skikkelig ps3 versjon, og ikke bare en rask og dårlig versjon for å få penger i kassa Lenke til kommentar
larrog8751 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Det er jo greit at det legges ned skikkelig arbeid:) slik at ps3 versonen holder samme standard som pc og xbox(ikke testet det da) Men om den får dlc pakker som BARE skal komme til ps3 og at alt skal være gratis er irriterende^^ Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Litt irriterende at ps3 skal få mer enn pc og xbox versonen har fått.... Dette er ikke noe å klage over. Microsoft er jo veldig flinke til å skaffe seg exclusive innhold til mange av multiplatform spillene, så at PS3 for litt mer innhold enn Xbox brukerene blir litt dumt å klage på. Vil også nevne all spille som bare blir portet over til PS3 som dermed er av dårligere kvalitet. Lenke til kommentar
big_glasses Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Det også har ikke PS3 enern, mye av dette er, så vidt jeg har forstått, å "ta" igjen fra enern og opp. Og gi litt tilbake for ikke å ha enern på PS3. Korrekt meg hvis jeg tar feil, Lenke til kommentar
larrog8751 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Mjoda, godt mulig det som feks dragon age...men og si at ps3 versonen skal få absolutt alle dlc pakker gratis + ekstra som bare kommer der er utrolig irriterende når man er fan av et spill og så må man skaffe seg utrolig mye ekstra bare fordi de som har rettigheter til spillene er griske:) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Litt irriterende at ps3 skal få mer enn pc og xbox versonen har fått.... Syns dette er rett og rimelig ettersom det kommer såpass mye seinere til platformen Forøvrig syns eg dette er årets spill for min egen del ihvertfall, fantastisk herlig opplelvese fra start til slutt. *glede seg villt til ME3* Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Dette blir kjøpt fordi jeg hadde det til 360 men der kjøpte jeg ingen av DLC pakkene, så dette er et obligatorisk kjøp for min del Samme grafikk eller bedre gynger bra i mine ører Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Gleder meg til å spille dette mesterverket igjen, denne gang på PS3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg