Gjest Kristina Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 HEI! jeg ble tatt i går Å skal på urinprøve i morgen. skal tisse i et glass, hvor man så legger litt urin på en slags lapp, hvis det kommer en farge er jeg clean, hvis det kommer en annen er jeg ikke. er veldig viktig for meg og tisse negativt, noen venner av meg har tidligere tisset negativt etter 2-4 dager, ved bruk av dispril. som tydligvis renser urinen. er det noen som vet om dispril faktisk hjelper, hva skal jeg gjøre for å bli negativ? drikke zalo? noen som vet noe som hjelper? jeg har desverre driti meg ut, å TRENGER HJELP. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hvorfor er det så viktig å være clean? Ble tatt av skolen? Du har driti deg ut, og må ta konsekvensene for valget. Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 jeg har desverre driti meg ut, å TRENGER HJELP. Gjenta denne setningen for myndighetene og foresatte så går det nok fint til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå