FpsStu Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Lurte på om Chieftec DX sidedør passer i en AX kabinett? det er jo samme design? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Er ikke det bare å prøve da? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 kjøpe sidedør til 500kr bare for å prøve? tenk hvis den ikke passer da? Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Hehe.. Nå er det jo ganske mye styr å kjøpe ei dør, teste og så bytte den igjen da.. Om det fungerer er jeg faktisk ikke sikker på.. Burde vel gjøre det, siden det som sagt er samme design.. Men, hvem vet? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Send mail til Chieftec :wink: Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Send mail til Chieftec :wink: Det er nok det enkleste ja.. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 men de er.... tyskere? Neida, skal gjøre det. Men har ikke så gode responstid erfaringer med store selskap... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 fikk svar fra dem at det passa! Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 WOHOO!! ain't the day saved!! Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Det var ikke værre enn som så 8) Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg kjøpte en slik dør til matrix kabinettet mitt... gikk temmelig fort lei, så jeg solgte den igjen... så tok jeg original døra som følgte med kabinettet og gjorde noe ut av den istedetfor... mye bedre, og da får en et visst særpreg også... skjærte ut et 'biohazard'-motiv og gikk på med sølvlakk og litt forskjellig, monterte plexi på innsiden og skal nå ordne hull til 80mm vifte... Og jeg er 100 ganger mer fornøyd nå, enn med en ferdig 'modda' sidedør... Ugh.. Jeg har sagt mitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå