Gå til innhold

Min Desire slår seg av. Hjelp

Seatfr

Anbefalte innlegg

Har problemer med at min Htc Desire slår seg av dersom det blir brukt til internett/spill eller jeg bare sitter og trykker rundt på den.

Noen ganger er det snakk om sekunder andre ganger minutter. Når den slår seg av så nytter det ikke og slå den på igjen med en gang. Den ligger bare og blinker og vibrerer helt til jeg tar ut batteriet.

Det begynner og bli ganske frustrerende og ha en smart telefon som ikke kan brukes til annet en og fylle lommen med den :(

Er det en hard reset som må til? Hvordan gjør jeg det?

Dersom det er en hard reset som skal til for og fikse dette så sletter jeg vel ikke alle telefon nr jeg har lagret på telefonen?

Tusen takk for alle svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  Seatfr skrev (På 29.11.2010 den 12.34):

Har problemer med at min Htc Desire slår seg av dersom det blir brukt til internett/spill eller jeg bare sitter og trykker rundt på den.

Noen ganger er det snakk om sekunder andre ganger minutter. Når den slår seg av så nytter det ikke og slå den på igjen med en gang. Den ligger bare og blinker og vibrerer helt til jeg tar ut batteriet.

Det begynner og bli ganske frustrerende og ha en smart telefon som ikke kan brukes til annet en og fylle lommen med den :(

Er det en hard reset som må til? Hvordan gjør jeg det?

Dersom det er en hard reset som skal til for og fikse dette så sletter jeg vel ikke alle telefon nr jeg har lagret på telefonen?

Tusen takk for alle svar! :)

Tror det beste er å ta kontakt med butikken der du kjøpte den og få levert den inn, tipper det kan være hk som er gåent og det kan du ikke fikse selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...