Katana-Bob Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hei,tenkte jeg skulle tipse dere om et overraskende godt tilbud på dell. Den billigste til kr 2690 uten moms blir ca. 3700 med moms og frakt. I kassen bare skriver du "privatkunde" på bedrift. LATTERLIG god maskin til den prisen. Core i3, matt skjerm, bluetooth. Hvis du syns 2gb ram er for lite anbefaler jeg å sette inn en selv på et senere tidspunkt, siden det er billigere enn å oppgradere på dell. http://www1.euro.dell.com/no/no/bedrifter/Dell-b%C3%A6rbare-PC-er/vostro-3500/pd.aspx?refid=vostro-3500&s=bsd&cs=nobsdt1 1 Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Nice. Takker. Sendte tipset videre til fatter'n som vil ha en billig og bra laptop. Lenke til kommentar
Maniac0 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Takk for tipset! Hvordan er den i forhold til denne fra asus:http://www.dustinhome.no/pd_5010464633.aspx ? Med tanke pa batteritid og ytelse! Lenke til kommentar
Katana-Bob Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Takk for tipset! Hvordan er den i forhold til denne fra asus:http://www.dustinhome.no/pd_5010464633.aspx ? Med tanke pa batteritid og ytelse! Vostro vil ha mye bedre ytelse i windows pga. raskere harddisk og prosessor. Poenget er jo at en tilsvarende maskin koster 5000 andre steder. Asus har mye bedre batteritid ca. dobbelt så bra grafikkort (vostro har bare intel integrert) 2 års garanti (vs 1 på vostro) Jeg ville valgt uansett valgt en annen pc siden manuell "switching" av grafikkort faller litt utenfor Nvidias Verde driverprogram. Hvis du vil ha noe til 5000, spander 1000 ekstra og kjøp U35Jc eller U45Jc Lenke til kommentar
Maniac0 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg ville valgt uansett valgt en annen pc siden manuell "switching" av grafikkort faller litt utenfor Nvidias Verde driverprogram. Hvis du vil ha noe til 5000, spander 1000 ekstra og kjøp U35Jc eller U45Jc Naar jeg ikke har behov for aa spille noe saerlig paa pcen er det da vits aa legge 1000 kroner ekstra i et grafikkort eller bor jeg heller investere den tusenlappen pa en ssd disk? Det mest krevende den kommer til a brukes til er a vise 1080p pa tven og det skal den vel klare med det skjermkortet som er der. Sikler dog litt pa U35jc. Lenke til kommentar
Katana-Bob Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Jeg ville valgt uansett valgt en annen pc siden manuell "switching" av grafikkort faller litt utenfor Nvidias Verde driverprogram. Hvis du vil ha noe til 5000, spander 1000 ekstra og kjøp U35Jc eller U45Jc Naar jeg ikke har behov for aa spille noe saerlig paa pcen er det da vits aa legge 1000 kroner ekstra i et grafikkort eller bor jeg heller investere den tusenlappen pa en ssd disk? Det mest krevende den kommer til a brukes til er a vise 1080p pa tven og det skal den vel klare med det skjermkortet som er der. Sikler dog litt pa U35jc. Hvis du ikke skal spille er det ikke vits i, nei. Intel HD GMA takler 1080p helt fint. Hvis du skal kjøpe ssd så vent til intels 3. generasjon kommer (rett rundt hjørnet). Pris skal da bokstavelig talt halveres pr. gigabyte, pluss at du får bedre ytelse enn dagens ssd. Og hvis det ikke haster i det hele tatt ville jeg ventet på sandy bridge (intels nye prosessorer) til laptoper... kanskje det kommer våren 2011, men det er det vel ingen som vet. Lenke til kommentar
Maniac0 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg ville valgt uansett valgt en annen pc siden manuell "switching" av grafikkort faller litt utenfor Nvidias Verde driverprogram. Hvis du vil ha noe til 5000, spander 1000 ekstra og kjøp U35Jc eller U45Jc Naar jeg ikke har behov for aa spille noe saerlig paa pcen er det da vits aa legge 1000 kroner ekstra i et grafikkort eller bor jeg heller investere den tusenlappen pa en ssd disk? Det mest krevende den kommer til a brukes til er a vise 1080p pa tven og det skal den vel klare med det skjermkortet som er der. Sikler dog litt pa U35jc. Hvis du ikke skal spille er det ikke vits i, nei. Intel HD GMA takler 1080p helt fint. Hvis du skal kjøpe ssd så vent til intels 3. generasjon kommer (rett rundt hjørnet). Pris skal da bokstavelig talt halveres pr. gigabyte, pluss at du får bedre ytelse enn dagens ssd. Og hvis det ikke haster i det hele tatt ville jeg ventet på sandy bridge (intels nye prosessorer) til laptoper... kanskje det kommer våren 2011, men det er det vel ingen som vet. Det haster veldig Da gaar jeg for UL30VT og venter med SSD til det blir rimeligere Takk for tilbakemelding! Lenke til kommentar
geirjenssen Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hei,tenkte jeg skulle tipse dere om et overraskende godt tilbud på dell. Den billigste til kr 2690 uten moms blir ca. 3700 med moms og frakt. I kassen bare skriver du "privatkunde" på bedrift. LATTERLIG god maskin til den prisen. Core i3, matt skjerm, bluetooth. Hvis du syns 2gb ram er for lite anbefaler jeg å sette inn en selv på et senere tidspunkt, siden det er billigere enn å oppgradere på dell. http://www1.euro.dell.com/no/no/bedrifter/Dell-b%C3%A6rbare-PC-er/vostro-3500/pd.aspx?refid=vostro-3500&s=bsd&cs=nobsdt1 Bare pass på å velge 64 bit Windows 7 (+ kr 360,- + mva ) og 4 GB Ram (+ 480,-) (Hvis ikke er max ram 3 GB) Da kommer den på kr 3530,- + mva = kr 4413,- Fortsatt grei pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå