Isabellviktoria Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg skal reise fra Belize i nord til Costa Rica i sør i ca 2 mnd. Bør jeg ha med meg malariaprofylakse? Har tenkt på Lariam siden den er billigere enn Malarone, men Lariam kan man ikke dykke med og det er ett stort minus. Så, trenger jeg malariatabletter i det store og hele? På nettet står det så mye forskjellig. Skal reise i April/mai. Lenke til kommentar
Snasnt Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg fartet rundt i mexico, guatemala og belize for ca 3 år siden. Brukte ikke malariatabletter. Jeg var der i august/september. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Stikk innom et vaksinasjonskontor og spør. Lenke til kommentar
karl82 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Mer farlig hvis du går rundt alene som jente i Belize city:D Rimelig uhyggelig by..hehe...øyene derimot er knall... Uansett var også rundt i Guatemala, Belize og Mexico på de mest skittne plassene hadde ikke med malaria tabletter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå