N|troXx Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Satt her i dag og funderte litt på hvor mye den p-pilla faktisk har å si for tenningmønster og tiltrekningskraft til kvinner. http://www.forskning.no/artikler/2008/august/190506 Googla temaet og dette var hva jeg fant. Grunnen til tankegangen er at jeg holder på med ei nå, og hu er på pilla, men den har jo bivirkninger så er egentli litt i tvil om hu skal fortsette eller ikke. Jada, er klar over faren for barn osv. men spørsmålet er vel mer om hu mister all tenning på meg og det er bare å gå videre eller ikke? Så kjør debatt om dette temaet, kunne være interessant å høre hva som kan skje Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Gå over til p-ring! Lenke til kommentar
N|troXx Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Kan du da utdype hvorfor den er bedre en piller? og like greit slenge inn hormonspiral i samme kategori. Brukte egentlig p-pille som en felles nevner, da de fleste jeg veit av er tilhenger av denne, og mest kjent.. For all del, sleng inn alle hormonpreparater Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg skifta fra p-piller til p-ring delvis på grunn av bivirkninger, noe det ble mindre av med ringen. Var også svært flink til å glemme pillen, noe som ikke er et problem med ring. Setter den inn, tar den ut tre uker etter, en uke mensen, and repeat. Den er også "sikrere" dersom hun er uregelmessig med å ta pillen, da ringen frigjør hormoner direkte inn i skjeden i en jevn strøm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå