Peroy Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Og det er ikke på grunn av radiosignalene. Les mer Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hva med når den blir varm av å surfe på Edge-nettverket, men ikke av wifi eller 3G? Lenke til kommentar
Flin Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Nei, jøss detta var nyheter amobil. Dr. Jack Rowley har virkelig løs den gåten, nå slipper jeg å gjemme meg unnder senga for de farlige radio-bølgene. Takk. 1 Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Det er voldsomt mye syting i artikkelkommentarer for tiden. Er det vinterkulda som gjør folk ekstra bitre, tro? Endret 29. november 2010 av Pjassop Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Da har du ikke sett dagbladet og VG sine kommentarfelt.. 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hva med når den blir varm av å surfe på Edge-nettverket, men ikke av wifi eller 3G? Det kan være forskjell på driverne som gjør at prosessoren jobber hardere ved bruk av Edge enn ved bruk av Wifi/3G. Driverforskjeller har faktisk ganske mye å si. Bare se på hvordan batteritiden endres med ulike Android-roms på HTC Desire. Nei, jøss detta var nyheter amobil. Dr. Jack Rowley har virkelig løs den gåten, nå slipper jeg å gjemme meg unnder senga for de farlige radio-bølgene. Takk. Det er garantert mange som ikke vet dette så det er vel greit med litt folkeopplysning? Sensasjons- og nyhetsjag har jo en tendens til å spille på frykt og hype. Jeg synes det er godt Dr. Rowly forsøker å få folk ned på jorda igjen og at Amobil også synes det er bra med bakkekontakt. Det finnes så vidt jeg vet også noen apps som synliggjør hvor i telefonen varmen oppstår. (detaljert oversikt over batteriforbruk på skjerm, prosessor, kameramodul, etc) Men jeg har ikke prøvd slike programmer ennå. Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Hmf! *Duct-tape mobilen til microen* Hah! Take that Dr. Jack Rowley.. if that's even your real name! edited. Endret 29. november 2010 av anotherzen Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Gidder du å oversette fra fjortisengelsk til bokmål? Lenke til kommentar
wafler Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Min OmniaHD blir tidvis ganske så varm etter overklokkinga 600 (oem spec) til 950 Mhz (overklokket) hadde sin effekt på varmeutviklingen gitt. Endret 29. november 2010 av wafler Lenke til kommentar
j_e Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 overklokka min Nokia N900 fra 600Mhz til 1000Mhz har kjørt den over 1100Mhz. cpu tempen økte ikke så mye. ca 1-3 grader. når jeg bruker den så ligger tempen på 35 - 37 grader. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Er vel ganske agurknytt dette og det sier seg vel selv. Er sikkert mye annet spendende å skrive om når det kommer til mobiltelefoner. Vanligvis er nivået ganske bra, derfor jeg gidder å lese her inne, men av og til så popper det opp sånne helt ubrukelige "nyheter". Lenke til kommentar
sgiga Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Det er voldsomt mye syting i artikkelkommentarer for tiden. Er det vinterkulda som gjør folk ekstra bitre, tro? Sikkert vinterkulda. For det kan umulig være alle de utmerkede "nyheter" som presenteres så velskrevet og spennende. Slik som denne for eksempel. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Skjønner ikke hvorfor folk syter over denne artikkelen. Det er faktisk mange som går rundt og tror at strålingen er farlig fordi de er varme på ørene etter en samtale... Forhåpentligvis leser de denne, selv om det er lite trolig. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Helt enig. Slike myter blir ikke slått hardt nok ned på ofte nok. Applaus til Amobil for å ta det opp. Endret 30. november 2010 av Simen1 1 Lenke til kommentar
Treasure Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Nå er det vel svært få av de som er her inne som trenger å bli opplyst om dette, men hvem vet. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Erfaring fra tidligere diskusjoner i amobil-forumet har vist at det er MANGE her inne som trenger å bli opplyst om slikt. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Som Simen sier er det mange som ikke vet dette, og en av de er meg. Helt til nå dette er seff ikke de største nyhetene, men heller litt mer artig fakta. For folk som er redd for stråling er dette gode nyheter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg