black_sheep Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Tjaa..Topic sier vel det meste. Har fått i oppgave å greie ut om mekaniske forhold som er relevant for svømmeteknikken crawl. Det må da være riktig å skrive om oppdriften en får i vann. Og motstand og "gli"/flyten man har i vann? Noen andre punkter? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Luftmengde i lungene? Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Luftmengde i lungene? Dersom jeg ligger i vannoverflaten og blåser ut all luft i lungene vil jeg synke, men om jeg trekker inn luft vil jeg stige. Den gjennomsnittlige tettheten varier da fra om jeg trekker inn eller blåser ut luft? Endret 29. november 2010 av black_sheep Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Du vil flyte høyere og lettere jo mer luft du har i lungene. Hva har dette å si for pusteteknikken? Jeg har ingen fasit, bare spekulerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå