bjorkli Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Ser at MPX selger denne pcen billig denne uken og da jeg selv er på jakt etter en 12" til 14" pc syntes jeg denne så bra ut på papiret i forhold til pris. Men jeg er litt skeptisk da jeg leser at notebookcheck sier at denne pcen (med iq7 i stede for iq3) utvikler en del varme og støy. Da dette betyr mye for meg, lurer jeg bare på om noen har egne erfaringer med denne og kunne si sin mening? Håper på svar. Lenke til kommentar
DonJuan. Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Har hatt denne i litt over to uker nå og er meget fornøyd. Kjøpte den selv for samme pris når komplett hadde tilbud på den. Ytelsen er meget god, og for min egen del er grafikkortet mer enn kraftig nok. Det drar alt av spill men nyere titler må muligens spilles på medium. Prosessoren kunne gjerne vært i5 men til denne prisen er det et svært gamer-vennlig system. Kjøpte denne først og fremst fordi det er ASUS og at den var på tilbud. Tastaturet er chiclet som jeg simpelthen elsker(svært vanskelig å ødelegge/knekke taster). Touchpaden fungerer også meget godt og hvis du fikler litt i innstillingene oppfatter i hvert fall jeg at tofinger-scrolling fungerer like bra som på en mac. PCen blir ikke varm, selv under belastning. Vifta kan derimot spinne opp en del under heftig belastning, men den gir en veldig behagelig lyd. Det eneste jeg har å utsette er en høyfrekvent lyd fra PCen om jeg ikke har koblet til laderen. De fleste voksne mennesker hører ikke denne lyden, deriblandt flere medstudenter og kompiser (20-25 år) - men det gjør dessverre jeg. Uansett er dette en kjempelaptop - mye for pengene! Lenke til kommentar
bjorkli Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Har hatt denne i litt over to uker nå og er meget fornøyd. Kjøpte den selv for samme pris når komplett hadde tilbud på den. Ytelsen er meget god, og for min egen del er grafikkortet mer enn kraftig nok. Det drar alt av spill men nyere titler må muligens spilles på medium. Prosessoren kunne gjerne vært i5 men til denne prisen er det et svært gamer-vennlig system. Kjøpte denne først og fremst fordi det er ASUS og at den var på tilbud. Tastaturet er chiclet som jeg simpelthen elsker(svært vanskelig å ødelegge/knekke taster). Touchpaden fungerer også meget godt og hvis du fikler litt i innstillingene oppfatter i hvert fall jeg at tofinger-scrolling fungerer like bra som på en mac. PCen blir ikke varm, selv under belastning. Vifta kan derimot spinne opp en del under heftig belastning, men den gir en veldig behagelig lyd. Det eneste jeg har å utsette er en høyfrekvent lyd fra PCen om jeg ikke har koblet til laderen. De fleste voksne mennesker hører ikke denne lyden, deriblandt flere medstudenter og kompiser (20-25 år) - men det gjør dessverre jeg. Uansett er dette en kjempelaptop - mye for pengene! Hei og TAKK for svar! Husker selv det tilbudet på komplett, men var for sent ute. Kjedelig det med lyden, men selv tror jeg ikke det er en hake for meg som liker å ha annen lyd imens jeg driver på med pc. Lurer også på hva din erfaring rundt byggekvaliteten på den er og batteri? Har forsøkt å finne diverse tester rundt denne, men det er stort sett bare internasjonale nettsider som har testet ASUS N82Jv-x1 versionen som har raskere hardisk og bedre prosessor. Så spesielt vanskelig å finne ut reel batteritid på den. Byggekvaliteten sier komplett skal være den samme på begge variantene. Og igjen takk for flott svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå