Synnis Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) HEi. Jeg har brukt Nokia BH-904 bluetooth HF over lengre tid med min iPhone4. Men plutselig finner den ikke HF lengre. Dette skjedde etter at guttungen har lånt mobilen og spilt spill. Men godt mulig han har trykket lit over evne. Og nå har jeg leitet etter en instilling som sier at tlf skal være synlig/motta/kunne koble til bluetotth HF Finnes det en slik instilling? Finner ikke noe... Noen ideer? Endret 29. november 2010 av Synnis Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 HEi. Jeg har brukt Nokia BH-904 bluetooth HF over lengre tid med min iPhone4. Men plutselig finner den ikke HF lengre. Dette skjedde etter at guttungen har lånt mobilen og spilt spill. Men godt mulig han har trykket lit over evne. Og nå har jeg leitet etter en instilling som sier at tlf skal være synlig/motta/kunne koble til bluetotth HF Finnes det en slik instilling? Finner ikke noe... Noen ideer? Mulig han har slettet HF fra telefonen og du må "pair" dette igjen? Innstillinger -> Generelt -> Bluetooth -> På. Du vil da få opp en liste over tilgjengelige Blåtann apparater -- deriblant Nokia BH-904 bluetooth HF -- i nærheten. Du må så kjøre "pair" prosessen på nytt for dette HF... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå