koda Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg har en kjeller-PC med en disk med all musikken min. (Denne PC-en blir i tillegg brukt som media-PC for TV-en.) Tidligere har jeg delt denne disken, slik at de andre PC-ene i huset har spilt direkte fra denne med Winamp (og evt laget egne bibliotek). På denne måten er ikke kjeller-PC-en belastet mye ifm å dele ut musikken. Nå har jeg fått Iphone, og ønsker da å bruke Itunes (i hvert fall på noen av PC-ene i huset). Itunes har en funksjon for "Hjemmedeling". Såvidt jeg kan skjønne kan det være lurt å bruke denne funksjonen på kjeller-PC-en, slik at de andre maskinene ikke trenger å ha/vedlikeholde egne biblioteker/albumbilder. Itunes er i seg selv temmelig ressurskrevende, vil "Hjemmedeling" i tillegg kreve mye ressurser? Er det andre løsninger som vil være bedre? Lenke til kommentar
koda Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Glem spørsmålet. "Hjemmedeling" deler ikke ut covere, og er da totalt ubrukelig for meg. ...makan! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå