Lifeform Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Hei. Ser om meg etter mailingliste-skript med støtte for HTML-postinger. Om du vet om et slikt eller kan utvikle et slikt for meg så bes du ta kontakt. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Hei. Ser om meg etter mailingliste-skript med støtte for HTML-postinger. Om du vet om et slikt eller kan utvikle et slikt for meg så bes du ta kontakt. Se på www.hotscripts.com . Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 Takker... Skal sjekke litt rundt der. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Hei. Ser om meg etter mailingliste-skript med støtte for HTML-postinger. Om du vet om et slikt eller kan utvikle et slikt for meg så bes du ta kontakt. Se på www.hotscripts.com . Jeg tror han ville ha litt mer konkrete svar! Men unansett...jeg har hørt mye bra om Mailgust, og ja, den har støtte for HTML... Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 Hmm, bør kanskje spesifisere litt videre... Dette er en mailingliste som skal bli brukt av mange aktører og det er ønskelig at av og påmelding er såre enkelt + at hvem som helst som er medlem av listen kan sende ut meldinger til den. Har sett en del mailinglister der man bare trenger å sende en mail til [email protected] for å melde seg på og en til [email protected] for å melde seg av. Noen som har peiling på hvor jeg får tak i et slikt skript, som også støtter HTML...? Lifé Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 MailGust ser veldig lovende ut. Har klart å konfe det nå, men ikke helt klart å sende meldinger direkte til e-mailadressen. Vet ikke om dette går an eller hvordan jeg gjør det? Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 Hei! Har et spørsmål til her: Vet at jeg må konfe en fil ved navn .procmailrc tror jeg må legge denne i samme katalog som mailgust er installert. Innholdet til Mailgust-crewet er dette her: :0 c * ^TO.*[email protected] | /usr/bin/wget -O /dev/null http://mailgust.phpoutsourcing.com/gust/in...hp?method=cron& Og jeg lurte da på hva wget er, og hvordan jeg skal konfe dette opp mot min Webdeal server? Vet sendmail ligger i /usr/sbin/sendmail og har prøvd å referere til både denne og /usr/sbin/wget, uten noe forløpig ufattelig godt resultat! Lurte da på om noen kan guide meg litt på hva wget er, og hvordan jeg skal få konfet dette til å fungere på min server... Lenke til kommentar
magikern Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 er egentlig altfor full til å svare på noe nå, men lallikevel: wget er et lite program for å laste ned ting og tang fra nettet, altså hvis man vet at det ligger en fil på en server of man har hele url skriver man enkelt og greit;: wget http://www.domain.com/file.ext så blir fila lastet ned til den mappen man befinner seg i kan ofte være greit å befinne se g i "/tmp" da men det er jo litt smal og behag.... Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 Hei! Jeg har ikke mye peil på Linux-kommandoer og serverteknikk, men jeg fikk ihvertfall i beskjed nå at jeg ikke kunne bruke skriptet pga serveren min bruker "fetch" kommandoen i stedet for "wget". Serveren kjører videre FreeBSD 4.8 (hva dette skal bety). Tror dere det alikevel er mulig å få dette skriptet til å fungere, eller burde jeg begynne å se meg rundt etter andre mailingliste-skript av denne typen? Liféform! Lenke til kommentar
magikern Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Hei! Jeg har ikke mye peil på Linux-kommandoer og serverteknikk, men jeg fikk ihvertfall i beskjed nå at jeg ikke kunne bruke skriptet pga serveren min bruker "fetch" kommandoen i stedet for "wget". Serveren kjører videre FreeBSD 4.8 (hva dette skal bety). Tror dere det alikevel er mulig å få dette skriptet til å fungere, eller burde jeg begynne å se meg rundt etter andre mailingliste-skript av denne typen? Liféform! skriv "man fetch" eller evt "fetch --help" så kanskje du finner ut av det... Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 Prøvde det gjennom commands i FlashFXP: fetch --help 500 FETCH not understood. man fetch 500 MAN not understood. Har dessverre ikke tilgang på Linux akkurat nå. Er det forresten noe trygg måte å dele opp 40 GB partisjonen min med plass til å instalelre Linux ? Vet det var noe krøll der sist jeg holdt på med tilsvarende... Life Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 Hei! Har nå vært i dialog med både domeneleverandøren min og kyndige personer i tilknytning til Mailgust. Konklusjonen er at jeg må finne meg en domeneleverandør som støtter procmail direkte på webserveren, eneste løsningen jeg kan se. Er det noen som vet om norske domeneselskaper som støtter dette? Enten det eller at jeg finner meg et annet mailingliste-skript som støtter HTML, vedlegg og direkte mailinger til oppgitt e-postadresse (f.eks. at man kan sende alle meldingene til [email protected]). Noen som vet råd? Lifé 8) Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 www.servetheworld.net har mailingliste-greier. Du setter opp mailadresser [email protected] og [email protected]. Vet ikke helt hvordan det der fungerer i praksis, men ser den funksjonen er der.. Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 6. august 2003 Forfatter Del Skrevet 6. august 2003 Billig, billig! Vet du hvor disse serverene ligger? Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Vet du hvor disse serverene ligger? Oslo, så vidt jeg vet... Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 ok... har sendt ut en henvendelse til de nå. Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 Fikk tilbakemelding fra Servetheworld i kveld, og fikk i svar at de ikke kunne tilby noe sånt... Ellers andre system som er verdt å se på?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå