lokeland Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg, eller rettere sagt samboeren, har greid kunststykket å miste fjernkontrollen til Blu-Ray spillern vår, en Samsung BD-P1500. Inntil nå har det ikke vært et problem ettersom vi også har LCD-TV fra Samsung (Modell LE40B535) og derfor kan bruke fjernkontrollen til den for å styre blu-ray spillerens basisfunksjoner (får navigert og trykket OK), men jeg har ikke funnet en måte å få opp menyen med innstillinger. Jeg lurer derfor på om noen har erfaringer med dette og vet om det i det hele tatt er mulig å bruke en fjernkontroll til en nyere Samsung-TV til å gjøre dette og isåfall hvordan? Enda bedre hadde det vært om det var mulig å kjøpe en ny fjernkontroll, men regner med det er for mye å håpe for. Lenke til kommentar
slasherkill99 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 kjøp deg en ny her: http://cgi.ebay.com/NEW-SAMSUNG-REMOTE-CONTROL-BD-P1500-BDP1500-0070D-/400171319325?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item5d2c11c01d#shId 22$ + frakt. spør om de kan sende den til norge. 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Takker og bukker! Skal sende ei melding til selgern og høre om han sender over dammen. Endret 29. november 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå