SmoothCriminal Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Tåpelig lærer Endret 2. juni 2012 av RedShirtGuy Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Skal ikke uttale meg om arbeidsmetoden for denne læreren, men fjern navnet hans! Veien å gå er å finne ut hva han gjør feil og ta dette med klasseforstander, elevråd eller rektor. Legge ut navnet hans på nett er ikke smart.. Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 (endret) ikke noe Endret 2. juni 2012 av RedShirtGuy Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Kan man ikke forvente bedre av ungdom i videregående-alder? .. Hvis du ikke skjønner hvor uanstendig det er å henge ut folk på denne måten velger jeg inntil videre å tro at det er vettet ditt det er noe feil med, ikke læreren. 6 Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Denne tråden er allerede første treff hvis du søker på navnet hans på google... Du kan diskutere mye rart her på forumet, men offentlig uthengig av folk på denne måten er ikke bra. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Og nå sitter du i skoletimene og skriver dette? Hva med å fokusere på undervisningen og lære noe (for eksempel norsk grammatikk og setningsbygging) i stedet? Ut fra førsteinnlegget ditt har du dessuten veldig dårlig grunnlag for å henge ut læreren på denne måten. Lenke til kommentar
DCG Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Skal ikke uttale meg om arbeidsmetoden for denne læreren, men fjern navnet hans! Veien å gå er å finne ut hva han gjør feil og ta dette med klasseforstander, elevråd eller rektor. Legge ut navnet hans på nett er ikke smart.. Jeg ser den men det er ingen låv som sier jeg ikke kan og det handler litt om han vett ikke hvem jeg er på nette også er det påtide og sette ut lærere som oppfører seg usportselig. Noe må bli gjort! Burde du ikke fokusere litt på mer på undervisningen? Låv - Skal staves lov Vett ikke - Vet ikke Nette - Regner med du mener Internett? Usportselig - Nei, usportslig heter det Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 (endret) ... Endret 4. juni 2012 av RedShirtGuy Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Låv - Skal staves lov Vett ikke - Vet ikke Nette - Regner med du mener Internett? Usportselig - Nei, usportslig heter det 2. Jeg har 6er i norsk Tvilsomt 8 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Og nå sitter du i skoletimene og skriver dette? Hva med å fokusere på undervisningen og lære noe (for eksempel norsk grammatikk og setningsbygging) i stedet? Ut fra førsteinnlegget ditt har du dessuten veldig dårlig grunnlag for å henge ut læreren på denne måten. 1. Vi har matte 2. Jeg har 6er i norsk 3. dette er ett forum ikke en norsktime 4. Ferdig med oppgavene og jeg skriver like mye på forumet i skoletiden slik som du Ikke glem at flere av oss sitter på jobb (kanskje ikke direkte bedre ), har fri, jobber turnus/sen vakt.. Dvs ikke går glipp av undervisning. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Og nå sitter du i skoletimene og skriver dette? Hva med å fokusere på undervisningen og lære noe (for eksempel norsk grammatikk og setningsbygging) i stedet? Ut fra førsteinnlegget ditt har du dessuten veldig dårlig grunnlag for å henge ut læreren på denne måten. 1. Vi har matte 2. Jeg har 6er i norsk 3. dette er ett forum ikke en norsktime 4. Ferdig med oppgavene og jeg skriver like mye på forumet i skoletiden slik som du Det er ET forum, ikke en norsktime. Og punkt 4 er vel strengt tatt ikke en setning en gang.., Svar: 1. Hvorfor i alle dager har du framme dataen når dere har matte? Det vanlige (og erfaringsmessig mest effektive) er å jobbe med oppgaver på papir. Og i alle fall ikke å sitte på forum. 2. Det har jeg SVÆRT vanskelig for å tro på. 3. Enda en grunn til at du burde holde deg unna i skoletiden. Det er norsktimer du SKAL ha. 4. Husk på at noen av oss har fullført videregående og begynt i jobb. For ordens skyld har jeg fri i formiddag, og har ikke undervisningstimer før etter lunsj (ja, jeg jobber som lærer). Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 (endret) ... Endret 4. juni 2012 av RedShirtGuy Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Der var du heldig, jeg var sekunder fra å maile denne tråden med navnet ditt til skoleledelsen. 1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Husk at vi ikke vil ha personuthenging og lynsjestemning. Det er korrekte kanaler for slik! Kristian Moderator 3 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Tja, hvis du prøver å skrive på norsk så dør sikkert den diskusjonen ut raskt nok. Ikke for at hat mot en lærer skulle være så mye å diskutere, ta det opp med noen som faktisk kan gjøre noe med det og stå opp for det du mener. Å baksnakke folk er aldri veien å gå. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Ta det opp på en seriøs og saklig måte med hans mellomleder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå