rvenes Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Vi bruker DENNE tråden så klart! Det finnes vel ein slik tråd, men generelt, ikkje kun GT5. (edit; jo vist fantes det!) Det ser ut som det er stor aktivetet på GT5 fronten her på forumet. Online speling er kjempemorro! Skriv også kva du liker slags biler Min id: cornelshs Liker: Vanlige biler som du ser rundt deg i Norge, ikkje kun super raske biler som kun eit fåtall har råd til å kjøpe (i den virklige verden), men så klart ein og anna super bil må man ha i GT5 garasjen sin. Endret 30. november 2010 av rvenes Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Min ID: Aurvan Bilpreferanser: Standardbiler (gjerne trimma "litt") og Grand Touring-biler (som i GT300-løp) i hovedsak, samt liker jeg å avveksle litt med Nascar-løp. Liker selvsagt superbiler også, men ofte blir det såpass stor fart, at det som vanligvis er små feil gjør at du taper hele løpet. Spesielt når vi snakker om racing-specca Pagani Zonda og lignende. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1276587 Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 åfaen... var jo mange der. Leita kun i Sony forumet. Får fram med knappfjøla og adde folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå