SpeCtaCelus Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Jeg har søkt rundt i forumet men fant ikke en topic som var akkurat slik jeg letet etter. men men.. Hvilken vifte bør jeg ha og hvilken ram osv, for å få klokket en 1700+ mye og stabilt med tanke på resten av systemet? Lenke til kommentar
GameFace Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 du bør ha en kraftig vifte.. SLK-900 med en kraftig vifte burde gjøre susen. Twinmos m/windbond er god overklokkings ram, geil golden dragon,crosair xms3200/3500 Har ikke no erfaring med hovedkortet ditt, men Abit NF7-S er meget bra til å overklokke med. Lenke til kommentar
SpeCtaCelus Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 Hvor selger de den viften da? Hket er et msi kort som kun har støtte for sdram Lenke til kommentar
GameFace Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Du kan få kjøpt den her: www.microplex.no Tror ikke det er så bra å klokke med SD-Ram... Bytt hovedkort å ny ram så kan du overklokke ganske mye med god kjøling+god stepping... Lenke til kommentar
oeb Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Hvor selger de den viften da? Hket er et msi kort som kun har støtte for sdram KT3-Ultra er jo ett DDR kort.. Dessuten så bør du jaggu ha noe bedre for å overklokke.. har selv det kortet i en maskin her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå