SD88 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hei Jeg har kikket en del på nettet og klarer ikke å bestemme meg for hvilken cd spiller jeg skal kjøpe til bilen, har sett mye bra, men vet ikke hva jeg skal gå for Det er spesielt en jeg har kikket ekstra mye på og det er denne: CALIBER RDD771 3" Den ligger på bsbildeler og virker som et bra spiller for pengene. Har hele 4x75W noe som må vel være bra... Jeg bare lurte på om noen har prøvd denne spilleren selv, den virker bra, men klarer ikke å bestemme meg. Vil også nevne det at, hvis noen vet om en bedre spiller for samme pris eller billigere så bare legg igjen en beskjed, håper noen tar seg litt tid til å svare, settes stor pris på Kan også nevne det at jeg ingen form for super anlegg i bilen, alle høytalere,kabler osv er orginale, har heller ingen planer om bytte noen ting da det holder for meg. Hvis noen mener at å bruke 2599 på en spiller blir da tåpelig, så bare si ifra Jeg bare ønsker å bytte ut den gamle som står i fra før Takk til alle som svarer!!! Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 1. Den effekten kan du bare glemme, det er bare et tall på et papir, og riktig måling vil vise kanskje 4x20w rms. 2. MÅ det være en spiller med dvd? Den spilleren fra Bs er av heller dårlig kvalitet, og koster kanskje 1000kr inn til dem. Mitt tips blir å kjøpe en skikkelig spiller fra pioneer eller alpine. Denne feks: http://www.pixmania.com/no/no/4938834/art/pioneer/bilstereo-cd-mp3-usb-sd-d.html Med den så vil du få en MYE bedre lydopplevelse i bilen din. Du kan kjøpe den i butikk også, men da til dobbel pris Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Nei jeg har da absolutt ikke bruk for en spiller som spiller dvd. Men denne spilleren som viser i linken: Pioneer DEH-7200SD, spiller den også cd-plater eller tar den kun usb,sd, mp3 tilkobling ol? Hadde vært kjekt med en som spiller cd, men er ikke så fryktelig nøye:) Mange takk for svaret, har sett på denne spilleren før, men da kostet den 3 lapper hvis ikke mer slik du nevner. Tar å bestiller den med en gang jeg:) Takk igjen Mvh Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Den spiller cd også ja Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Er bestilt tar en 3-5 dager til den kommer, takker masse Må si at det er fryktelig billig på pixmania i forhold til mange andre plasser, sparte nå 1300 kroner ved å kjøpe hos dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå