MilKman' Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Fra nå av, så vet jeg at det er Jackie som er the man... Alle stunts i filmene han lager er gjort helt selv. Ingen greenscreens, og ignen sikring. (Nå quoter jeg litt fra videoen). Gjennom alle disse stuntene har han gått gjennom uttalige skader. - Brukne ben - Hjerneskader(Som førte til hjerneoperasjon) - Elektriske sjokk - Hva har han IKKE gjennomgått...? *Anbefaler å se denne filmen med lyd, ettersom det er en kommentator som prater gjennom hele klippet.* http://www.youtube.com/watch?v=cI1AwZN4ZYg&feature=player_embedded#! Endret 29. november 2010 av Ch : ) Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jackie Chan er syk. Liker skuespilleren og det at han gjør hvert stunt selv er utrolig imponerende. En kan vel ikke si at han er den beste stuntmannen med tanke på hvor mye han skader seg, men fyren er helt rå. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Kan anbefale dokumentaren "Jackie chan: My Stunts". Mener å ha lest at det er et, eller et par stunts han ikke har tatt selv. Ikke fordet han ikke turte men fordet han rett og slett manglet de bestemte ferdighetene som trengtes. Dog kan det betraktes som rykter siden jeg ikke husker kilden. Endret 29. november 2010 av sedsberg Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Kan anbefale dokumentaren "Jackie chan: My Stunts". Mener å ha lest at det er et, eller et par stunts han ikke har tatt selv. Ikke fordet han ikke turte men fordet han rett og slett manglet de bestemte ferdighetene som trengtes. Dog kan det betraktes som rykter siden jeg ikke husker kilden. Ser ut som en syk blanding av Bruce Li, Jackie og Damien Walters! : D Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Yuen Biao er forresten en veldig god venn av Jackie Chan, og har utført mange stunts for Jackie. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Kommentatoren er jo the videogame nerd! Fikk min oppmerksomhet ihvertfall! Og ja, mannen(Chan) er rimelig vill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå