Gå til innhold

Billig trådløst tastatur?


Anbefalte innlegg

Er interessert i å skaffe meg et trådløst tastatur til PS3'en, er egentlig samme hva så lenge det ikke koster stort, dog hadde jo vært fint om det hadde vært i laptop tastatur størrelse, men ikke nødvendig. Vet Logitech har et eget tastatur for PS3, men kunne tenkt meg noe som kosta under 500kr.

 

Noen anbefalinger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har et sånt liggende, og det har fungert helt greit:

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=579986

 

Men rekkevidden er ikke så bra på det. Bør ikke sitte mer enn 3m unna mottakeren om jeg husker rett, men det gjelder vel de fleste billige tastaturer.

 

Dette har jeg ikke prøvd selv, men det ser jo greit ut for å bruke mens man ligger å slenger på sofaen:

 

http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=153225903

Lenke til kommentar

Er interessert i å skaffe meg et trådløst tastatur til PS3'en, er egentlig samme hva så lenge det ikke koster stort, dog hadde jo vært fint om det hadde vært i laptop tastatur størrelse, men ikke nødvendig. Vet Logitech har et eget tastatur for PS3, men kunne tenkt meg noe som kosta under 500kr.

 

Noen anbefalinger?

hva med logitech tastaturet laget til ps3 ? :!: :tease:

 

Er det jeg har titta på(ref. første post), dog trodde prisen var høyere, så da er ikke den så gale allikevel muligens.

 

Edit: Dog er vel ikke norsk layout på den heller?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

"Pan-nordic" betyr stort sett at det er tilpasset de skandinaviske språkene. Svensk har samme layout som norsk (men selvsagt ä og ö istedenfor æ og ø), mens dansk har byttet om på æ og ø i forhold til svensk og norsk (såvidt jeg husker). Vanlig for "pan-nordic" er da at alle tre varianter er markert på tastene, skilt med ulik farge.

 

K340 som du linker til, er pan-nordic. PS3-tastaturet står ikke oppgitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...