Carisma'03 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Endret 29. november 2010 av Carisma'03 Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Uff, diskusjon.no er helt merkelig nå. Men det eneste jeg egentlig lurte på var om det der blir riktig? Syntes det så litt feil ut mtp. at strømforsyninga ikke er på den siden med bare en ut/inngang, men det har kanskje ikke noe å si?? Sorry et litt amatørmessig spørsmål. Har kobla opp og montert kupevarmer selv idag, hadde motorvarmer og kabel ut gjennom fronten fra før av... Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 I og med at det er forskjell på han og hunn-kontakter, så går det jo ganske enkelt ikke an å gjøre feil -men jeg mener også å huske at inngangen var på en side og de to utgangene rett ved siden av hverandre... Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Ja det stemmer nok det. Men ja, jeg synes fortsatt det var litt rart, ikke helt logisk liksom - så jeg måtte bare spørre. Men det funker som det skal nå da, det var DIGG med kupevarmer om morran Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå