Gabriel Shear Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 CPU kjøler: Mist "Silent Twin" - 395,- Kabinettvifter: 2x Papst 19 dB (A) (1 framfor WD 200 GB og 1 i dør) - 310,- Strømforsyning: 360W Chieftec (har den fra før) - skifte? Hva kan jeg gjøre med grafikkortet og harddiskene? Eller er det nødvendig? Lurte litt på om jeg skulle velge 12 dB papst istedenfor 19 dB? Har det noe å si med hensyn til resten? Er det noen billigere/bedre alternativer enn dette? Må jo ut med 700 spenn + porto for dette her.. : Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Når det gjelder grafikk kort så kjøp en slikhttp://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...=A1655&toc=3870 Ikke Egnet for overklokking På hd ene så er det ikke helt nødvendig da du skal ha en vifte foran dem... mvh knutern_ Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Er det noen billigere/bedre alternativer enn dette? Må jo ut med 700 spenn + porto for dette her.. : Titan @5v er jo en ide... http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...2N2GML&toc=5830 Jeg tror ikke du trenger vifte til hd'ene dine. Hvordan grafikkort har du? Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 Se signatur for hw specs, men det er en ting jeg lurer på... er det vits i å gå for 12 dB papst eller vil psu, vifter, kjøler, hd, grafikkkort overdøve de? Hva skal jeg gå for? papst 12 eller 19 dB? Lenke til kommentar
canhr Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Heisann. Ville gått for 12dB vifter. 5 slike bråker mindre enn 1 19dB vifte. Ville oxo gått for å skifte ut vifta i PSU, tror ikke du trenger å skifte den. Er litt usikker på hvilken vifte du burde gå for da, er ikke sikker på hva som trengs. Kanskje en Enermax vifte, de bruker jo sne egne vifter i sine PSU'er og de er jo ganske stillegående. Du vil miste garanti ved en slik operasjon, men det er vel verdt å prøve dette hvis alternativet er å kjøpe ny PSU. Ellers er Zalman kjøleren uten vifte et alternativ, er ikke sikker på om den duger no særlig til OC da. Mvh Canhr Lenke til kommentar
canhr Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Uh.. Glemte CPU kjøler gett.. Den nye fra Zalman CNPS7000CU. Stillegående og kraftig. Litt tung da men. Mvh Canhr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå