Kaarerekanraadi Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hva er best for å få jobb? Jeg mistenker at det er best å være glattbarbert. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg vil tro glattbarbert er det best untgangspunktet. Om man har skjegg bør det være ”stelt”. Noen dager lange skjeggtuster er ikke å anbefale. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Kanskje 3-dagers skjegg for å se litt voksen ut Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Kanskje 3-dagers skjegg for å se litt voksen ut Tre-dagers skjegg er det mest sjuskete man kan ha. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg fikk jobb med skjegg, så jeg tenker at det ikke er det mest utslagsgivende. Bare ikke se ut som en villmann eller noe slikt. Det må se flidd ut. Det kommer vel litt an på jobben du søker også. Lenke til kommentar
redsox Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 glattbarbert er nesten alltid best... Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hovedregelen er at du skal sjå vellstelt ut. Det å ha langt sjegg skal være heilt uproblematisk så lenge det er vellstellt. Er vel berre enkelte få jobber som krever at du er barbert av hygeniske årsaker, og i dei fleste tilfeller som dette er aktuellt så kan du bruke sjeggnett(?) altså hårnett for sjegget. I tillegg så har du jobber der det er svært utbredt med bart, mange stillinger som innebærer autoritet i større eller mindre grad har ein svært høg bartefaktor. Her kan vi nemne i fleng; Militært befal, politisjef, brannsjef, kommunistleder og parkeringsvakter (og eigentleg alle yrker i Trøndelag). 2 Lenke til kommentar
Zash Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hovedregelen er at du skal sjå vellstelt ut. Det å ha langt sjegg skal være heilt uproblematisk så lenge det er vellstellt. Er vel berre enkelte få jobber som krever at du er barbert av hygeniske årsaker, og i dei fleste tilfeller som dette er aktuellt så kan du bruke sjeggnett(?) altså hårnett for sjegget. I tillegg så har du jobber der det er svært utbredt med bart, mange stillinger som innebærer autoritet i større eller mindre grad har ein svært høg bartefaktor. Her kan vi nemne i fleng; Militært befal, politisjef, brannsjef, kommunistleder og parkeringsvakter (og eigentleg alle yrker i Trøndelag). Pleier sjelden å kommentere i emner der jeg har lite å tilføye, men akkurat sist avsnittet der fikk meg til å flire godt Takk skal du ha, The Avatar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå