Snorre Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Undertegnede har ikke vært på forumtreff i Bergen på ganske lenge nå, og føler at det begynner å bli på tide nå. Er ikke veldig lenge siden forrige forumtreff, men hva gjør vel det? Tenkte det kunne være fint med et forumtreff nå i desember. Lite er vel bedre enn å møtes og ha det hyggelig i disse juletider. Ikke minst er jeg ferdig med eksamen allerede 2. desember, så da kan jeg også slå meg godt løs. Så hvis noen av dere andre bergensere, og andre prominente forumgjengere, er interessert i å få til et forumtreff i Bergen nå i desember, post i tråden. PS! Skal prøve å få fulgt med i tråden inne imellom all eksamenslesingen. Snorre. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Kan sikkert bli med en helg Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Askøyværing reporting in. Jeg melder interesse, men da kommer det an på hvilke aktiviteter som blir gjort. Regner ikke med å sitte igjen med så mye penger etter alle julegavene. Endret 28. november 2010 av Friction# Lenke til kommentar
Nie Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Melder også min interesse, men det kommer ann på hvor, hva og når. =) Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hadde vært kjekt med et nytt treff. ^^ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 What what. Skiftet brukernavn Ethram?! Oh well. Skal ikke være lett å følge med i tidene. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Ja, det måtte til. Trengte litt forandring. ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Eplefe melder interesse og garanterer dermed awesomeness. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 Når passer det for folk da? Kunne godt tenkt meg å ta en bytur nå før jul eller i romjulen en gang. Trenger ikke å innvolvere heftig drikking heller. Men det hadde jo vært mulig å ta en matbit på byen og så ta noen øl på et utested etterpå? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Om det inkluderer noe som helst alkohol må det ikke bli denne helgen, men helgen etter, for min del. Eneste helgen jeg kan få barnevakt. Om jeg får barnevakt, så blir Espen pai med også, btw. 8D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Stemmer for drikkeleker og Dance Central hos Snorre. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 Dessverre måtte posten bulke den nye Xbox 360-en min. :-/ Jeg stemmer for annen aktivitet. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Bumpetibump! Skal vi bli enige om en dato her eller? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Den kan jeg godt være med på. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Ble det no av dette treffet, eller? Synes engasjementet for treff har vært ganske dårlig hele veien, jeg (ikke at jeg er noe bedre enn noen andre her). Uansett om det var treff i desember eller ikke, synes jeg vi snart skal få til et nytt treff. Skulle gjerne truffet noen av dere ^^, Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Det ble nok dessverre ikke noe av. Prøvde å bumpe en gang i blant. Men det er jo grenser for hvor mye man kan mase. ^^ Lenke til kommentar
jop91 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Er ikke lett å få til disse treffene... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Det har du helt rett i. Derfor tror jeg egentlig at en bare får akseptere at det ikke er så mange som kan hver gang, og heller la treffene ha litt færre deltagere per gang. Man trenger jo ikke å være ti stykker hver gang heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå