Gå til innhold

Forumtreff Bergen - Desember

Snorre

Anbefalte innlegg

Undertegnede har ikke vært på forumtreff i Bergen på ganske lenge nå, og føler at det begynner å bli på tide nå. Er ikke veldig lenge siden forrige forumtreff, men hva gjør vel det? Tenkte det kunne være fint med et forumtreff nå i desember. Lite er vel bedre enn å møtes og ha det hyggelig i disse juletider. Ikke minst er jeg ferdig med eksamen allerede 2. desember, så da kan jeg også slå meg godt løs.

Så hvis noen av dere andre bergensere, og andre prominente forumgjengere, er interessert i å få til et forumtreff i Bergen nå i desember, post i tråden.

PS! Skal prøve å få fulgt med i tråden inne imellom all eksamenslesingen.

Snorre. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når passer det for folk da? Kunne godt tenkt meg å ta en bytur nå før jul eller i romjulen en gang. Trenger ikke å innvolvere heftig drikking heller. Men det hadde jo vært mulig å ta en matbit på byen og så ta noen øl på et utested etterpå?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ble det no av dette treffet, eller? Synes engasjementet for treff har vært ganske dårlig hele veien, jeg (ikke at jeg er noe bedre enn noen andre her). Uansett om det var treff i desember eller ikke, synes jeg vi snart skal få til et nytt treff. Skulle gjerne truffet noen av dere ^^,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...