Gjest Trådstarter Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hei, er en gutt på 16 år... og jeg har "sprettrumpe" Er ganske veltrent, men "sprettrumpa" forsvinner ikke :nei2: Først og fremst lurer jeg på om det går ann å få den vekk med trening ?, men jeg lurer også på hvordan dette ser ut i andres øyne...? Hva tenker dere om, ja... ? Bruker ikke lange gensere grunnet at rumpa stikker litt ut, jeg syntes dette ser dumt ut... Ihvertfall på meg Må gjerne så ifra hvis dette er postet i feil del av forumet, fant ingen deler som var spesifikk rettet mot kroppsdeler .etc På forhånd, takk Lenke til kommentar
MrL Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Ikke tren, men spis. Spesielt sjokolade, potetgull og lignende hjelper. Spis det helst flere ganger om dagen, så ofte som mulig, og du skal se sprettrumpa forsvinner forhåpentligvis ganske kjapt. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Gjør det stikk motsatte av det han over sa Med sprettrumpe, mener du tjukk rumpe? Man trener bl.a. rumpa ved å sykle, knebøy, eller lignende øvelser der du kjenner det strekker i stumpen. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 "Sprettrumpe" brukes vel om en veltrent rumpe. Så jeg lurer på om du misforstår litt når du vil ha bort en "sprettrumpe". Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Altså, sprettrumpe er jo det de fleste prøver å oppnå. Aka. Noe som er å regne som positivt. Er det hengerumpe, eller en tjukk rumpe du prøver å bli kvitt? Sprettrumpe får man når man har lite fett og mye muskler i rumpeballene som gjør at den får en fast og fin konsistens. Des bedre trent des mer muskler, og des større sprettrumpe. Om du ønsker å fjerne fett, så skal det sies at man ikke kan fjerne fett lokalt fra et sted uten kirurgiske inngrep, og det krever da at du gjør typisk trening som forbrenner mye fett. Samt at kostholdet må være slik at du forbrenner mer enn du inntar. Tilslutt vil jeg bare si at en større sprettrumpe er det jenter vil ha. Om du ikke vil ha noen rumpe overhode, så kreves det at du minsker både fett og muskler. Fett har jeg beskrevet over, mens muskler forfaller over tid (om man ikke bygger de opp igjen/vedlikeholder). 1 Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Takk for svar :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå