Gjest Slettet+65132 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hvordan fungerer det å melde seg av eksamen som privatist? Skal ha eksamen på nåkommende tirsdag, så er redd jeg er litt sent ute. Er det slik om en ikke er fornøgd med karakteren, kan en la være å sette den på vitnemålet? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Du velger selv om den karakteren du får skal føres til vitnemålet. Siden du uansett ikke får igjen pengene, så er det like greit å prøve. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Du velger selv om den karakteren du får skal føres til vitnemålet. Siden du uansett ikke får igjen pengene, så er det like greit å prøve. Jeg har egentlig ikke tid til å ta eksamen, og skal uansett melde meg opp til faget senere da jeg må ha en god karakter. Det er snakk om matte R1 der jeg har jobbet med rundt 1/10 av pensum. Er det bare å ikke møte opp, få stryk, ikke ta med karakteren på vitnemålet, så melde seg opp senere? Edit: Da ringte jeg skolen og meldte fra om at jeg ikke møter. Da blir det registrert som ikke møtt, og jeg får ikke karakter. Så da er denne saken biff. Endret 29. november 2010 av Slettet+65132 Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Det er en fordel om du melder fra til den skolen du skal ta eksamen ved. Spesielt om det er muntlig eksamen, så er det kjipt om de skal sitte der og vente på deg til ingen nytte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå