Mio Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Hei! Har MSI NEO FISR2 kortet og lurte på hvilken versjon av INF drivere dere andre med 875P chipset kjører med nå. Har dere mistet/økt ytelse av å oppgradere denne? synes jeg nesten mista litt når jeg oppgraderte til den nyeste fra msi sin side. Lenke til kommentar
Ash Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Hvorfor ikke kjøre intel sine egne? De er vanligvis litt nyere enn de som de forskjellige produsentene klarer å legge ut også. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Hmm..er ikke sikker, bruker den som fulgte med på CDen :> Samme serie type hovedkort som du har for øvrig.. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 oki.. men hvordan avinstalerer man gamle inf drivere? hvis det i det hele tatt går ann da.eller er det bare og legge en gammel Inf driver over den jeg har instalert? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Blir overskrivet/erstattet automatisk ! Lenke til kommentar
Mio Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 Blir overskrivet/erstattet automatisk ! ahhh...tnx Er dette helt sikkert eller? Får prøve etterpå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå