wtfLy Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg kunne treng masse hjelp med å scripte :S Jeg klarer forsåvidt ikke å scripte Jeg skal ha tentamen om ca en uke, og jeg lurte på om noen hadde noen gamle tentamens oppgaver som jeg kunne ha øvd meg til. Tentamen er den eneste vurderingen jeg får, for læreren har aldri gitt oss noen prøver. Får jeg stryk på denne, er jeg dømt til å dø : ) Går andre vgs, IT 2, trenger hjelp med dette. Om du har en tentamens/eksamens lignenge oppgave, vil jeg gjerne ha Jeg tar imot alt som kan hjelp meg til tentamenen på [email protected] / [email protected]. Og om du har løsning på hvordan jeg skal løse oppgaven, tar jeg imot det med åpne armer! TAKK! Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Skal ikke du ha lært deg dette i løpet av halvåret...? Lenke til kommentar
wtfLy Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Jeg prøvd, men jeg klarer ikke helt å forstå det : p hjelp! ;o Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Om du ikke forstår det hvordan har du tenkt å gjøre tidligere gitte tentamensoppgaver? Jeg ville satt av mye tid og gått gjennom så mye som mulig av læreboka, utført instruksjonene og gjort noen oppgaver derfra. Lenke til kommentar
Araho Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Regner med du kan å skrive tekst til Label og hente ting fra en Textbox. Det er jo ganske sentralt. Ellers har læreren min sagt at Array kommer til å bli en viktig del av tentamen, så det kan jo være en ting å lese til. Lenke til kommentar
wtfLy Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Det eneste jeg trenger, er gamle tentamener for å se hvordan oppgavene er bygd opp. Så jeg kan forberede meg på det, skjønner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå