billythekid Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Det jeg har mist pæil på av alt er skjermer alt jeg vet er at jeg vil ha en 19 tommer (helst svart men ikke noe must) Den skal koste under 3lapper å være bra særlig til spilling vet det er en del poster om dette men finner liksom ikke helt ut av det..heh takk for bilbakeblikk(meldinger) Lenke til kommentar
Corn Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Ville anbefale deg å gå for en CRT skjerm.. Se forøvrig her for gode anbefalinger Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Jeg har nettopp kjøpt meg en ny 19": NEC Multisync 19¨ FE991SB TCO99 1792 x 1344, 0.25 dp,TCO99, Diamondtron Koster litt mer enn de fleste andre 19" skjermer, men den er et knakende godt kjøp om du er villig til å koste på litt i overkant av 3000,- på en skjerm. (www.xd.no) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 som jeg har sagt ørti ganger før, og kommer til å si børti ganger til.. www.jmdata.as Lenke til kommentar
billythekid Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 som jeg har sagt ørti ganger før, og kommer til å si børti ganger til.. www.jmdata.as kjøpte min ADI skjerm hos JM.data er ikke så fornøyd me den noe spørtt me fargene ....men uansett det var kanskje et engangstilfelle men åssen skjerm hos Jm data jeg har jo ikke pæiling på skjermer å nesten alle hos JM er veldig billige.. noen tips?? takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå