atwater Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Tenkte det hadde vært morsomt for alle gutter å vite hva er det, det første som går gjennom en jente sitt hode når en gutt åpner seg og forteller jenta hva han føler. Vet at det er noen som tar det som et sjokk og trekker seg tilbake, been there done that x2 Men det må da være noen som syntes det er søtt? Eller er det bare jeg som er å luker døde blomster her? Vet jo det at man ikke skal SI hva man føler, men heller vise det. Men enkelte ganger så går det alt for lang tid og man holder det inne, at plutselig en dag så MÅ man bare si det til den jenta. Hva syntes dere andre om å si til en jente hva man føler? -En som er nysgjerrig Lenke til kommentar
Malteaser Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Tenkte det hadde vært morsomt for alle gutter å vite hva er det, det første som går gjennom en jente sitt hode når en gutt åpner seg og forteller jenta hva han føler. Vet at det er noen som tar det som et sjokk og trekker seg tilbake, been there done that x2 Men det må da være noen som syntes det er søtt? Eller er det bare jeg som er å luker døde blomster her? Vet jo det at man ikke skal SI hva man føler, men heller vise det. Men enkelte ganger så går det alt for lang tid og man holder det inne, at plutselig en dag så MÅ man bare si det til den jenta. Hva syntes dere andre om å si til en jente hva man føler? -En som er nysgjerrig Første jeg hadde tenkt.. det er vanskelig å svare på. Kommer ann på hvem personen er, hvilket forhold vi har osv.. Hvis jeg skal si hva jeg syns: Ærlighet Hos meg hadde du kommet langt med det! Søtt? Ja Lenke til kommentar
Gjest smll Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Gutter trenger ikke alltid å være så direkte. Det kan skremme litt. Si helt ærlig hva du liker med henne. Da blir hun smigret å liker deg enda mer. Og mest sansynlig vil hun sjønne at du liker henne mer enn middels. Lenke til kommentar
nnys Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Tja... det ALLER FØRSTE ordet som popper i hodet, er; Oi... heh. Hadde nok blitt litt skremt hvis han hadde fortalt at han har følelser for meg tidlig, uten å ha holdt på en stund. Da er det nesten bedre at han viser det ved fysisk intimt kontakt eller noe i den duren. Har vi holdt på en stund, og han hadde kommet først og sagt at han har følelser for meg, hadde jeg blitt glad og fortalt om mine følelser også. Gidder ikke gå rundt grøten hvis det ikke trengs. Å spille med åpne kort is the shit for sure, brah. Er det derimot en gutt som jeg ikke liker på den måten, så hadde jeg vært ærlig og sagt ting som det er, hvis det er han som begynner å ta det opp først. Endret 28. november 2010 av Frk. Snasen Lenke til kommentar
Gjest heioghå Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg har problemer med eksen som ikke vil vise følelser eller som ikke klarer, men for guds skyld det er ikke noe galt i det, bare gjør det! Jeg mener det er ganske søtt, men det spørs hvem person det gjelder da. Om det er ei jente som du såvidt har snakket med så er det litt creepy, men om det er en kjæreste eller ei du lenge har hatt i siktet så bare gjør det! Livet er for kort for at man skal holde alt inni seg. Det kan plutselig bli for sent og da sitter du der alene, lykke til Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Å si hva du føler, rett ut uten noe om og men er som sex uten forspill. Det er ikke bra. Å vise hva man føler, går som forspillet. Man begynner med å vise hva man føler, hinte. Kroppspråk, fortelle henne fine ting, you name it. SÅ kommer man til den delen der man kan kjøre på. Men selvsagt, det kommer jo også litt ann på jenten, og hennes følelser. Om noen plutselig hadde bust ut med sine følelser for meg, og de ikke var gjengjeldte så kunne det nok blitt litt kleint, ja. Eventuelt, om kroppspråket hadde vært litt lite tydelig så kunne det gitt meg sjokk og jeg hadde trukket meg tilbake. Men dette er jo bare hvordan jeg tenker, jeg prøver ikke å påstå at jeg er fasiten for andre jenter. Lenke til kommentar
dkny Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Altså...hvis jeg liker gutten tilbake er det bare kjempefint om han sier det. Det første som går gjennom hodet må være sommerfugler og sånn. Bare kos det. Men om man ikke er forelska selv så kan det være skremmende fordi alt som "men da bør vi kanskje ikke ha så mye kontakt lenger" eller "hva skal jeg svare?" går gjennom hodet. Forøvrig kan det virke bedre å være litt hard to get, for da tenker man, "ah den personen må være skikkelig super som ikke vil ha meg", istedenfor "ah den personen kan jeg FÅ LETT, den kan ikke være noe bra, må være noe galt med ham". For å sette ting på spissen...... Lenke til kommentar
Blomst123 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Det er jo kjempe søtt når en gutt forteller ei jente hvilke følelser han har for henne. Mange gutter som ikke direkte vil fortelle det i og med at de må holde seg "tøffe" og at de liksom "ikke skal" vise følelser, for det er jenta sin jobb. Jeg hadde satt pris på om en gutt fortalte meg hvilke følelser han hadde. Det har jo skjedd og det gjør hvertfall meg vanvittig glad og kanskje enda mer forelsket om man allerede var på vei inn i et forhold. Men. Fyren må ikke buse ut med alle følelsene sine for det. Det beste er som noen over har sagt og ta det greit og relativt rolig og vise det gjennom bl.a. kroppspråk, berøring osv. Det gir super mange sommerfugler i magen. Men det er kjempe flott og fortelle jenta hvor en fin jente hun er (om det er slik du føler det, såklart.) Det gir oss mer selvsikkerhet og det gjør at vi føler oss bra. Lenke til kommentar
Gjest ST Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Det er jo kjempe søtt når en gutt forteller ei jente hvilke følelser han har for henne. Mange gutter som ikke direkte vil fortelle det i og med at de må holde seg "tøffe" og at de liksom "ikke skal" vise følelser, for det er jenta sin jobb. Jeg hadde satt pris på om en gutt fortalte meg hvilke følelser han hadde. Det har jo skjedd og det gjør hvertfall meg vanvittig glad og kanskje enda mer forelsket om man allerede var på vei inn i et forhold. Men. Fyren må ikke buse ut med alle følelsene sine for det. Det beste er som noen over har sagt og ta det greit og relativt rolig og vise det gjennom bl.a. kroppspråk, berøring osv. Det gir super mange sommerfugler i magen. Men det er kjempe flott og fortelle jenta hvor en fin jente hun er (om det er slik du føler det, såklart.) Det gir oss mer selvsikkerhet og det gjør at vi føler oss bra. Sistnevne øker jentens selvtillit og gjør de bare mere kostbare. 3 Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Det er en grunn til at folk for en-to generasjoner siden oftere plukket damer etter hvor gode de var til å lage mat. Gutter som blir forelsket har en defekt i hjernen. Det er ikke bra, ettersom det fra naturens rolle ikke spiller noen rolle, ja sågar er kontraproduktivt å være forelsket. En gutt kan vise følelser, men en mann gjør det ikke. Hvorfor fortjener andre å få utlevert sider av deg som de bare til gjengjeld viser forakt ovenfor? Hallo, take a clue. Den mest sexy mannen i russland iflg damer er Putin. Damer liker Sean Connery, og de liker Daniel Craig. De liker ikke metrofile homser. Hvor ofte må man høre det, stønn, lissom. Mitt råd er å holde deg unna damer du har følelse for, og heller gå på alle andre damer. Ikke bruk ditt riktige navn, så har du ingen problemer, dersom du skulle være så uheldig å få unger med dem, og de ikke er rike, eller har en rik pappa. Men det bør du også snoke ut tidlig. 2 Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg hadde fått noia. Med en gang dere sier det, så blir det sånn, press, man føler man må bestemme seg med en gang. Det klarer vi som oftest ikke. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Personlig filosofi: - Hold kjeft med mindre det har noe med den andre personen å gjøre... 1 Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Som sagt før her inne, det spørs hvem, hvor lenge og hva osv. Jeg er veldig romantisk av meg, og liker godt at gutter forteller hva de føler. Men ikke på den mest pusete måten! Kroppspråk er best. Er det for tidlig, så blir jeg nok litt skremt. Hard to get er en fin ting (om det gjøres "riktig"). Ble sikkert et rotete svar.. jaja.. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Det er en grunn til at folk for en-to generasjoner siden oftere plukket damer etter hvor gode de var til å lage mat. Gutter som blir forelsket har en defekt i hjernen. Det er ikke bra, ettersom det fra naturens rolle ikke spiller noen rolle, ja sågar er kontraproduktivt å være forelsket. En gutt kan vise følelser, men en mann gjør det ikke. Hvorfor fortjener andre å få utlevert sider av deg som de bare til gjengjeld viser forakt ovenfor? Hallo, take a clue. Den mest sexy mannen i russland iflg damer er Putin. Damer liker Sean Connery, og de liker Daniel Craig. De liker ikke metrofile homser. Hvor ofte må man høre det, stønn, lissom. Mitt råd er å holde deg unna damer du har følelse for, og heller gå på alle andre damer. Ikke bruk ditt riktige navn, så har du ingen problemer, dersom du skulle være så uheldig å få unger med dem, og de ikke er rike, eller har en rik pappa. Men det bør du også snoke ut tidlig. haha, alltid god underholdning å lese innleggene dine. Endret 1. desember 2010 av kammizez Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Det er en grunn til at folk for en-to generasjoner siden oftere plukket damer etter hvor gode de var til å lage mat. Gutter som blir forelsket har en defekt i hjernen. Det er ikke bra, ettersom det fra naturens rolle ikke spiller noen rolle, ja sågar er kontraproduktivt å være forelsket. En gutt kan vise følelser, men en mann gjør det ikke. Hvorfor fortjener andre å få utlevert sider av deg som de bare til gjengjeld viser forakt ovenfor? Hallo, take a clue. Den mest sexy mannen i russland iflg damer er Putin. Damer liker Sean Connery, og de liker Daniel Craig. De liker ikke metrofile homser. Hvor ofte må man høre det, stønn, lissom. Mitt råd er å holde deg unna damer du har følelse for, og heller gå på alle andre damer. Ikke bruk ditt riktige navn, så har du ingen problemer, dersom du skulle være så uheldig å få unger med dem, og de ikke er rike, eller har en rik pappa. Men det bør du også snoke ut tidlig. haha, alltid god underholdning å lese innleggene dine:P +1, men her er jeg faktisk enig. Problemet med denne tråden er at mange jenter kommer til å si at "nei men det er jo bra å være ærlig, og det er kjempezøtt osv <3 blablabla". Men det er forskjell opp oralt oppgulp og faktisk atferd. Jenter går lei av "meteroseksuelle homser". Men det skjer subliminalt, og det nytter ikke å fortelle det til ei kjerring. Trust me Vet at TS egentlig ville ha svar fra jenter, men jeg kan si at jeg snakker av erfaring både som deltaker og observatør... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Problemet med denne tråden er at mange jenter kommer til å si at "nei men det er jo bra å være ærlig, og det er kjempezøtt osv <3 blablabla". Men det er forskjell opp oralt oppgulp og faktisk atferd. Jenter går lei av "meteroseksuelle homser". Men det skjer subliminalt, og det nytter ikke å fortelle det til ei kjerring. Trust me Vet at TS egentlig ville ha svar fra jenter, men jeg kan si at jeg snakker av erfaring både som deltaker og observatør... Problemet med innlegget ditt her, er at det allerede er flere jenter som har svart, og svarene har stort sett vært at ja, det er flott når en gutt forteller hva han føler, men det har også vært ett stort MEN i alle innleggene. Det er søtt så lenge signalene i forkant har varslet følelses-talen, og så lenge følelsene er noenlunde gjengjeldt. Med andre ord, har du vært forelsket i en venninne i tre år, uten å gi noen hint, så er det bad. Har du drevet på med en jente i tre måneder, og alle ser hvilken vei det går, så er det greit. Selvsagt en fordel å ikke proklamere sin evige kjærlighet etter tre måneder, men du skjønner greia. Og jeg skal være med på at jenter går lei av "metroseksuelle homser" som du så fint sier det, jeg velger å kalle det fløtepuser. Men å kommunisere følelsene sine direkte, en gang, er ikke å være en fløtepus. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 "metroseksuelle homser" skulle gjerne hatt en definisjon her Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 "metroseksuelle homser" skulle gjerne hatt en definisjon her Uhm, da jeg skrev det i mitt innlegg gjorde jeg det for å følge opp argumentasjonen til n1hilist. Han startet med den formuleringen. Man kan jo bruke ordet tøffel fra nå av ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå