Gå til innhold

Kamptråd - West Ham vs Manchester United (LC)

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AHAHAHAHAHAHA. Vet faen ikke hvor jeg skal begynne. Tror egentlig ikke dette har skjedd. West Ham 4-0 over Man Utd. Påfører klubben deres første tap i år, og ødelegger rekken på 29 kamper. Den dagen freakin' Johnny Specs skulle putte 2 mot Man Utd for West Ham hadde jeg aldri forventet å oppleve. Han er fredet en god stund nå, etter å ha vært hatspiller på West Ham lenge nå.

Barca - Real 5-0

West Ham - Man Utd 4-0

Kommer med mer "provokasjon" etterhvert(slapp av, det er bare CC), men akkurat nå er jeg litt for lattermild til å tenke ut noe smart :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du kan få fråtse i det så mye du vil. West ham fortjente det, og vi må gjøre plass til Ligagullet og CL-pokalen. Win/win sier nå jeg.

Likefullt en hårreisende oppvisning i elendig forsvar.

@Lasse. Du er nok mer inne på ren elektronikk nå. Bachelor. VGS var noen år siden :)

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Digitalteknikk, verste faget på jord.. Ahh, hata, og hater det faget så jævlig! Spoler, kondensatorer og resistanser fra helvete. Reaktiv, induktiv, resitiv, impedans og hele den gjengen der :p

I digitalteknikk? :dontgetit:

Ahh, spørs vel hvilket nivå dere er på... Er det yrkesskolen det er snakk om?

Lenke til kommentar

Haha, dro hjem fra puben i pausen for å se 2.omg på stream, jeg skjønte hvor dette gikk. At vi skulle tape andreomgangen 2-0 også sier dessverre ikke rent lite om enkelte av våre såkalte talenter. Men fuck it, vi er ute av mikkemusen, ingen krise.

Det vi derimot ta tak i er hvor skremmende lite tak det er i enkelte av spillerne våre. Noen er rett å slett ikke verdig United trøya, så enkelt er det faktisk. De har fått så mange sjanser men spiller dritt hver forbanna gang. Av våre etablerte er det jo bare å le av stakkarslige O'Shea, han kan jo ikke spille fotball. Fletcher er også så dårlig at jeg ikke har ord for det lengre, hva har skjedd. Stakkars Sir Ryan, han fortjente ikke å være med på et slik lag.

Positivt:

- Anderson, spiller en god kamp, som eneste mann. Smalling er helt grei i dag, han kommer til å bli god.

- Hernandez spilte en dårlig kamp, men han er den eneste som så farlig ut. Bare i dag kan man se at han er different class. Kommer til å bli nydelig med åra.

Negativt:

- Håhåhå, Jonny Evans. Nok en helt jævlig kamp. Grusomt, forferdelig, skrekkfilm. Og det skjer hver gang han spiller. Jeg er usikker på om han har en fremtid i klubben etter dette faktisk.

- Obertan, fuck off tilbake til frankrike. Flopp. Hvor mange sjanser skal han få? Tar den aldri.

- Macheda, lat.

- Bebe, flopp. Bare å innrømme at kritikerne får rett, for han her kan ikke spille fotball.

- Fletcher, helt fæl form. Men heldigvis er Carrick, Scholes og Ando back in biss.

Fergie kan nesten ikke klage. Når du kjøper dritt, får du dritt.

Kampen 1/10.

Det som er kjipest er at det sikkert ikke blir kamp i helga heller, så får vi ikke rettet på dette.

Lenke til kommentar

AHAHAHAHAHAHA. Vet faen ikke hvor jeg skal begynne. Tror egentlig ikke dette har skjedd. West Ham 4-0 over Man Utd. Påfører klubben deres første tap i år, og ødelegger rekken på 29 kamper. Den dagen freakin' Johnny Specs skulle putte 2 mot Man Utd for West Ham hadde jeg aldri forventet å oppleve. Han er fredet en god stund nå, etter å ha vært hatspiller på West Ham lenge nå.

Barca - Real 5-0

West Ham - Man Utd 4-0

Kommer med mer "provokasjon" etterhvert(slapp av, det er bare CC), men akkurat nå er jeg litt for lattermild til å tenke ut noe smart :p

Ingenting du skriver kommer til å svi uansett. Medgangssupportere er det ingen som bryr seg om skjønner du lille vennen. :)

Får heller bare ta i mot fra LFC gutta. Tviler på at de har den samme kreativiteten som oss United supportere, vi har tross alt erfaringen.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Du kan få fråtse i det så mye du vil. West ham fortjente det, og vi må gjøre plass til Ligagullet og CL-pokalen. Win/win sier nå jeg.

Noterer meg at du unlater å nevne Fa-cupengullet. :)

Lenke til kommentar
Ingenting du skriver kommer til å svi uansett. Medgangssupportere i barnestørrelsen er det ingen som bryr seg om uansett. :)

Koselig. Er med deg på at enkelte(kanskje alle) ikke burde få spille mer, når man taper 4-0 for et lag med en midtbane med Spector, Kovac og Boa Morte. Lavt Championship nivå på de at best.

Lenke til kommentar

Ikke for å snakke elektrorelatert her inne, men ett siste innlegg.

@ Hyrlen

Går 3 året elkraft bachelor. Mente det var slike ting vi hadde i digitalteknikk? Tja, er vel kanskje mer 1'ere og 0'ere og slik? Litt frekvens og vipper og slike ting? :D Si meg at du skal ta sterkstrømdelen? :p

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar

Kva gjorde Evans gale i dag? Ser han er utpeika som den store bøtta med dritt, blant eindel mindre. Stemmer det forresten som niko. sa eingong i løpet av kampen at Ando ikkje var heilt bøtte med dritt i forhold til eindel andre?

Jeg kan bare snakke for meg selv, men førsteomgangen til Anderson var midtbanefotball fra øverste hylle. Det er en ny spiller nå. Han tar ballen, ser seg rundt og setter fart rett frem.

Evans oppførte seg som en umoden drittunge. Turte ikke gå i dueller så det ut som. Var redd for guttelus nærmest.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Medgangssupportere er det ingen som bryr seg om skjønner du lille vennen. :)

Og det kom fra en Manchester United supporter? Makan! :!:

Sure unger sier ofte dumme ting. Men litt forståelse må vi ha. 4-0 er jammen ikke pent ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...