Prusk Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Slik jeg forstår det holder Evans nivået til Silvestre. Synd han ikke er fransk, ellers hadde Wenger for lengst siklet på mannen. =( Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Goldwing har sikkert kost seg på pub i kveld Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Nå har jo Evans spilt meget bra i vår da. Dere skal være glade dere hadde han da. Han er 20 år... Wenger sikler jo etter smågutter Faktisk så har Arsenal et middelmådig stabilt forsvar nå, så det går nok bra Vinner 7-1 mot Blackburn, nå taper dere 4-0. Ikke det mest stabile laget i år dere heller.. Greit det ikke er samme 11 som spiller, men uansett da. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=aVl-lFkYx1c 2 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Gjesp. Vi har vunnet den to år på rad. Når vant dere noe sist? Jeg sier som Josè, lettere å svelge når man er blitt rundpult. No phun intended. Endret 30. november 2010 av Hyrlen 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Hyrlen: De vant en kamp her om dagen!! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Fikk dere den store pokalen der av Hodgson som takk for en seier i PL??? 6 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Rett i forsvarstilling.. 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 (endret) De fikk den faktisk for ca et halvt tiår siden, sånn er det å leve på gamle bragder. Edit: Kjenner dette er en kamp jeg kommer veldig lett over. Endret 30. november 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 herlig herlig, West ham <3 1 Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Klarer å legge ut slike bilder vi og Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 (endret) http://news.bbc.co.uk/media/images/41185000/jpg/_41185499_ger.jpg Jeg skulle til å poste bilder av alt vi hadde vunnet siden da, men det hadde krevd en jobb på google som ville tatt meg gode 20min. Jeg har dessverre eksamen i morgen, å har ikke tid. Endret 30. november 2010 av Hyrlen 5 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Rett i forsvarstilling.. Hva skal man ellers gjør? Når reservelaget blir knust er det ikke noe gøy! Sitter bare her med en følelse av glede. Glede over at det tross alt kun er LC, men kjipt er det uansett da LC er en flott arena for "talentene" (kanskje ikke dagen å bruke det ordet...) kan få prøve seg. Jeg har dessverre ikke eksamen i morgen, å har ikke tid. Ikke lykke til! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Klarer å legge ut slike bilder vi og 1 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 . Jeg har dessverre ikke eksamen i morgen, å har ikke tid. Ikke lykke til! HAHA, takk! Rettet nå Gruer meg til å ikke ha digitalteknikk, men det blir sweet å ikke bli ferdig med det. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Hehe, godt å se småtroll (dere vet hvem dere er) kose seg med det beste som finnes: Nemlig United-tap. Det må ha vært en hard sommer og høst for dere Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Men smågal: Dere må ha masse lykke til videre i LC. Nå når United er ute blir det jo en youll never walk alone in the park for Liverpool å ta LC! Vent nå litt.... HAHA, takk! Rettet nå Gruer meg til å ikke ha digitalteknikk, men det blir sweet å ikke bli ferdig med det. Digitalteknikk er da ikke så veldig vanskelig? Linje du studerer nå igjen? Har hatt min del digitalteknikk ja.... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 HAHA, takk! Rettet nå Gruer meg til å ikke ha digitalteknikk, men det blir sweet å ikke bli ferdig med det. Digitalteknikk er da ikke så veldig vanskelig? Linje du studerer nå igjen? Har hatt min del digitalteknikk ja.... Bachelor Elektroingeniør. Neida, er ikke så vanskelig. Det er bare usaklig lite man finner av interesse i det. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Fekk ikkje sett kampen i dag, noko som i etterkant kanskje var like greit. Trist å ryke ut på ein slik måte, til tross for at det kanskje er betre enn om vi hadde gått ut på straffekonk eller etter ekstraomgangar. Turneringa i seg sjølv betyr nok ikkje så voldsomt for SAF, med unntak av å få matcha dei som kanskje ikkje når heilt opp til vanleg og for dei er det sjølvsagt dumt at det ikkje blir fleire sjansar til å vise seg fram denne sesongen. Det skal jo forsåvidt seiast at vi har vore til tider flaut dårlige i dei tidligare kampane i LC også, så det kom ikkje som nokon stor overraskelse at vi skulle ryke på eit eller anna tidspunkt. Kva gjorde Evans gale i dag? Ser han er utpeika som den store bøtta med dritt, blant eindel mindre. Stemmer det forresten som niko. sa eingong i løpet av kampen at Ando ikkje var heilt bøtte med dritt i forhold til eindel andre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå