Gå til innhold

Kamptråd - West Ham vs Manchester United (LC)

Latias

Anbefalte innlegg

Denne skal oppleves på en 21" lugar tv. Blir god stemning og hæla godt plantet i Tempurmadrassen.

Kanskje eg til og med brekker opp en cola light under kampen. Men bare hvis det blir skikkelig skikkelig festfotball!

Tipper du har jekk`an? Colalight er for kvinnfolk og homoer btw, så vidt jeg vet passer ikke du under de katogoriene. (pelle meg bort? this is right back at ya) :)

Morrsomt for Maefteda da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DNM, tippe mot West Ham som er et godt lag på hjemmebane fordi de skal møte United i ligacupen?

De fleste visste at United ville stille med reservelag, så jeg håper oddsen var god.. :)

Edit:

Kan legge til at jeg ville tippet uavgjort, ettersom United stort sett aldri vinner borte.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Denne skal oppleves på en 21" lugar tv. Blir god stemning og hæla godt plantet i Tempurmadrassen.

Kanskje eg til og med brekker opp en cola light under kampen. Men bare hvis det blir skikkelig skikkelig festfotball!

Tipper du har jekk`an? Colalight er for kvinnfolk og homoer btw, så vidt jeg vet passer ikke du under de katogoriene. (pelle meg bort? this is right back at ya) :)

Nja, colaen kvile godt enda :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...