PSV Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Synes disse "kranglene" er humor på en høyere hylle. Sitter og humrer for meg selv med alle disse bildene og sitatene. Keep'em coming! Enig her. Mesteparten blir bare dumt, fra begge kanter. Sånn liten FYI for Liverpool-fans så er det vel bare et Arsenal-tap nå som skal til før 7.plassen ikke gir Europa League-plass neste år, så teknisk sett burde vel dere håpt at vi vant i dag, spesielt med tanke på at ligacupen egentlig er en bøtte med dritt. Manchester United mister kanskje £2-300k i prispenger for Carling Cup, men å miste flere millioner pund for å ikke få delta i Europa League er da atskillig verre? Når man først snakker om talent/potensielle verdensklassespillere så er det vel bare å trekke frem Obinna. Han fortsetter sin gode form ved å levere fire (?) assists i dag og det ville overraske meg skikkelig om ikke West Ham gjør overgangen permanent. Ble positivt overrasket over West Ham i dag, og det overrasker meg egentlig at de ligger sånn til som de gjør på tabellen, rykker ned gjør de iallefall ikke om de fortsetter slik. Når det er sagt (uten å ta ifra WH noe) så var vi (i mangel på et bedre beskrivende uttrykk) rævva i dag, med noen hederlige unntak. Limbeck har forøvrig et poeng med tanke på kamper spilt. Den første semi-finalen (for vår del) hadde blitt spilt midt mellom Liverpool (H) og Tottenham (B) og da kanskje med Arsenal som motstander hadde blitt tøfft. Den andre midt mellom Birmingham (H) og 4.runde i FAC. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Og poenget mitt er at du pisser på talentene våres uten å ha sett et jævla minutt av de. Kelly har 2 kamper fra start i PL i år og 7 kamper i Europa. Har sett ham jeg. Ser helt ordinær ut. En ny Stoke spiller ala Wilkson i beste fall. Om du ikke er god nok til å spille for et lag som kjemper om 7 plasser er du ikke veldig talentfull. Vi tør i alle fall å stille med våre, de har faktisk vunnet CC to år på rappen. Hva har Liverpool sine fått til, foruten å "dominere" på reservelaget? Samtlige ganger dere har spilt mot oss i Ligacupen så har laget deres vært tilnærmet toppet så den kan du dra lengre ut på landet med. 2 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Når man først snakker om talent/potensielle verdensklassespillere så er det vel bare å trekke frem Obinna. Han fortsetter sin gode form ved å levere fire (?) assists i dag og det ville overraske meg skikkelig om ikke West Ham gjør overgangen permanent. Ble positivt overrasket over West Ham i dag, og det overrasker meg egentlig at de ligger sånn til som de gjør på tabellen, rykker ned gjør de iallefall ikke om de fortsetter slik. Når det er sagt (uten å ta ifra WH noe) så var vi (i mangel på et bedre beskrivende uttrykk) rævva i dag, med noen hederlige unntak. Flott innspill. Obinna har virkelig stepped up i det siste, og var helt enorm i gårsdagens kamp. Assistene holdt høy klasse også, spesielt 4-0, der han forserer og holder unna Rafael fra midtbanen, står og trikser litt påsiden og spiller inn til Cole. Obinna har all verdens talent, men er vanligvis lite fotballklok og stressa. Skyter alt for ofte, uten at det kommer noe godt ut av det. Basisferdighetene er det ingenting å si på, og det er en grunn til at Mourinho hevet han fram som en av de bedre talentene. Om man skal se på viktigheten for denne matchen, så hadde ikke denne kampen all verden å si. Det er viktig for West Ham å få seiere uansett, for å få opp troen på seg selv, samtidig sender det et signal til de vanlige førstelagsspillerne, om at de kanskje ikke lever så trygt. Carlton Cole har lenge ventet på en god opplevelse, og er veldig formspiller, han kunne vi trengt tilbake i storslag. Det ser hvertfall veldig mye bedre ut nå, enn det det gjorde bare for en uke siden. Endret 1. desember 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Så hvis Obinna fortsetter fremgangen er konklusjonen at han starter for Spurs 08/11 og for Utd 08/12, overgangsprisen tidobles selvsagt begge ganger. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Når du "holder" med Barca og West Ham (for å sanke kred) er du pr min definisjon den verste type supporter. Jeg har holdt med United lengre enn mange av drittungene på dette forumet har levd og kommer til å gjøre det til jeg dør. Holder ikke med to lag og skifter ettersom det passer meg. Ups and down. Jeg er bortskjemt som faen. Et surt tap i ny og ne takler jeg helt fint. Du er jo bedre enn alle andre og da, ikke sant? 3 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) En mindre flatterende post fra min side, men jeg står ved det jeg skriver om å støtte flere lag og skifte etter hvordan det passer med "vær og vind". Med det sagt så legger jeg ved en unnskyldning til Maefteda for grunnløse og sure druer, da jeg ikke kjenner han personlig og vet hvilken type han er. Som motstander av "supporterpenisdiskusjoner" kom jeg uansett tapende ut av gårsdagen ved å bryte med egne prinsipper og oppføre meg som en fjolle. Jeg vet jeg godt at jeg ikke er bedre enn folk flest og den "debatten" bryr jeg meg heller ikke om, hvis det var det du "lurte på" Fornøyd, Dalglish? Endret 1. desember 2010 av Goldwing 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 PS: Har forresten opprettet kamptråd for Lørdag. Send gjerne innhold på PM om noen har lyst til å lage. Skal oppdatere med tropp og skader når manageren har talt på fredag. Håper "1-laget" fortsetter i samme trend, dersom det blir kamp. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 @jotun: Pitty? Stygg sak. Beklager så meget. Dette ble skrevet i Cola Light rus i dempet belysning på en lugar 30-40 km utenfor den norske kyst. Noe har tydeligvis skjedd på veien inn..... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 En mindre flatterende post fra min side, men jeg står ved det jeg skriver om å støtte flere lag og skifte etter hvordan det passer med "vær og vind". Med det sagt så legger jeg ved en unnskyldning til Maefteda for grunnløse og sure druer, da jeg ikke kjenner han personlig og vet hvilken type han er. Som motstander av "supporterpenisdiskusjoner" kom jeg uansett tapende ut av gårsdagen ved å bryte med egne prinsipper og oppføre meg som en fjolle. Jeg vet jeg godt at jeg ikke er bedre enn folk flest og den "debatten" bryr jeg meg heller ikke om, hvis det var det du "lurte på" Fornøyd, Dalglish? Deg om det. Jeg mener iallefall at man kan ha sympati for flere lag. Angående meg selv så vet jeg ikke hva jeg setter sterkest av RBK og Liverpool, men det er antageligvis RBK, da det er de jeg har fulgt tettest og har et nærmere forhold til. For å si det slik, jeg hadde gått mye mer av hengslene om RBK hadde vunnet CL(noe som aldri skjer) enn Liverpool. Dog er dette iallefall mine lag. Så har jeg smått sympati for Barca, Roma og noen andre klubber. Dette er da dog av den nette grunn fra ungdommen, da pappa reiste mye og kjøpte fotball skjorter til meg fra mange av byene han var i. Nå vil ikke det direkte si at jeg følger disse klubbene nøye. Da det er Liverpool og RBK som står meg nermest. Men, utrolig hvor kult det var med drakter fra mange klubber når man var ung. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Syns egentlig også det er greit med sympatilag (som man liker å følge med på og holde med, men ikke blir så altfor lei seg om de taper og muligens totalt mister interesse for), men man burde ha en klubb man virkelig holder med og brenner for. Selv har jeg ingen sympatilag for tiden. Jeg fulgte veldig mye med på Inter før (Morratti-tiden), men i nyere tid har jeg mistet interessen veldig. Man kan vel ikke akkurat si at å ansette en klovn som manager har bidratt til å øke interessen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Det innlegget ble for dumt, Smågal. Sorry. 1 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Må vere en uvant følelse som Liverpool-supporter. 3 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Hmmm.. Nei? 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Er du så ufattelig dårlig med ord Småløk at du må bruke bilder i hver eneste post for å illustrere dine innerste tanker? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Et bilde sier mer enn tusen ord. Og.. Småløk! OH MAN Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Hei Smågal! Hvordan gikk det med hun dama du skulle ha deg med a? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) DJ! :!: Hvordan gikk det med dama du skulle ha deg me da? Oh wait Endret 1. desember 2010 av Smågal 1 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Hahahahaha @ Both of you! 2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Hahahahaha @ Both of you! Hello there blodpølsa! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå