Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kamptråd - West Ham vs Manchester United (LC)

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som jeg nettopp har sagt herjet Pacheco i u-21 VM og satte bla. stortalentet Banega i skyggen. Det er klart det er en stor prestasjon for en 19-åring.

Jau, da plar hjelpa da. Er han skadet nå da? Eller er han ikke god nok for Roy?

Tror ikke han har den største stjerna i boka til Roy nei. Men siden når ble det en bra målestokk for noe som helst?

clairvoyance.png

• Liker 2
Lenke til kommentar
Det er vel Roy som tar ut laget. For oss som ikke ser treningene til Liverpool er det vanskelig å si noe om alle talentene i verdensklasse dere har.

Tviler på at det er så mange som har brukt ordet verdensklasse, men er ganske vant til at dere vrir, vender og hyper opp slike ting - så no worries der.

At Liverpool FC har flere lovende talenter er det ingen tvil om. Tiden vil vise hvem som vil slå igjennom for fullt. Men å påstå noe annet er latterlig.

God natt.

Endret av Termo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Det er vel Roy som tar ut laget. For oss som ikke ser treningene til Liverpool er det vanskelig å si noe om alle talentene i verdensklasse dere har.

Tviler på at det er så mange som har brukt ordet verdensklasse, men er ganske vant til at dere vrir, vender og hyper opp slike ting - så no worries der.

At Liverpool FC har flere lovende talenter er det ingen tvil om. Tiden vil vise hvem som vil slå igjennom for fullt. Men å påstå noe annet er latterlig.

God natt.

Min feil. Tok det for gitt at en spiller som brillierer i et VM for U19/U17 er talenter i verdensklasse. Jeg aner ikke om andre United-supportere har samme inntrykk av VM for ungdomslandslag..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...