Maefteda Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 <Excuses> 1 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Good times det der ja, Smågal 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Som jeg nettopp har sagt herjet Pacheco i u-21 VM og satte bla. stortalentet Banega i skyggen. Det er klart det er en stor prestasjon for en 19-åring. Jau, da plar hjelpa da. Er han skadet nå da? Eller er han ikke god nok for Roy? Tror ikke han har den største stjerna i boka til Roy nei. Men siden når ble det en bra målestokk for noe som helst? 2 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Begge de to, i alle fall Kovac spiller regelmessig for WH. Så han nå sist mot Liverpool når Paker var ute. Gleder meg over at West Ham rykker ned. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Det er vel Roy som tar ut laget. For oss som ikke ser treningene til Liverpool er det vanskelig å si noe om alle talentene i verdensklasse dere har. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Kovac: 2 kamper i PL, 2 kamper i CC. Dette er med Hitz, Noble, Parker, Behrami alle skadeplaget. Spector: 1 kamp i PL, 2 kamper i CC. Morsomt hvordan "Håper alltid at West Ham vinner annet enn mot United" har blitt til "Gleder meg over at West Ham rykker ned". Tror dette svei litt. 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Det er vel Roy som tar ut laget. For oss som ikke ser treningene til Liverpool er det vanskelig å si noe om alle talentene i verdensklasse dere har. Tviler på at det er så mange som har brukt ordet verdensklasse, men er ganske vant til at dere vrir, vender og hyper opp slike ting - så no worries der. At Liverpool FC har flere lovende talenter er det ingen tvil om. Tiden vil vise hvem som vil slå igjennom for fullt. Men å påstå noe annet er latterlig. God natt. Endret 30. november 2010 av Termo 2 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Morsomt hvordan "Håper alltid at West Ham vinner annet enn mot United" har blitt til "Gleder meg over at West Ham rykker ned". Kven seier dette? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Goldwing. Det var da han jeg snakket til? Var ikke direct quote, men det var noe i den dur for litt siden. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Jarmo + tre United-mods var innom og ryddet opp i tråden. Har et bilde her som bevis av vårt team.. ^^ Lenke til kommentar
archanios Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Aha. Jaja, for min del er West Ham eit lag som skal ha respekt for eit flott akademi. (Ja der slutta det) Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Martin Peters og Geoff Hurst, også kalt "the West Ham connection" som sikret England sitt hittil eneste VM-gull kanskje? Kommer ann på hvor anglofil man er. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Det er vel Roy som tar ut laget. For oss som ikke ser treningene til Liverpool er det vanskelig å si noe om alle talentene i verdensklasse dere har. Tviler på at det er så mange som har brukt ordet verdensklasse, men er ganske vant til at dere vrir, vender og hyper opp slike ting - så no worries der. At Liverpool FC har flere lovende talenter er det ingen tvil om. Tiden vil vise hvem som vil slå igjennom for fullt. Men å påstå noe annet er latterlig. God natt. Min feil. Tok det for gitt at en spiller som brillierer i et VM for U19/U17 er talenter i verdensklasse. Jeg aner ikke om andre United-supportere har samme inntrykk av VM for ungdomslandslag.. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Ikkje til den grad at eg setter pris på andre enn United-spelarane som var med på det laget. Anglofil, ja, tja, til dels, men som den fantastiske plakaten på OT seier. United - kids - wife, in that order. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 This song goes out to all the beautiful west-ham fans(Maefteda) http://www.youtube.com/watch?v=cA3YyYypWcs 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Enig i den rekkefølgen. United - kids - wife. Mulig min tolkning av setningen er litt annerledes. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Det var enda bra dette var LC. Tror det er bra å unngå for mange kamper. Det er mye posetivt å ta med seg fra denne kampen. Som for eks. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Det er få og små gleder i Liverpool for tiden Endret 30. november 2010 av Limbeck 5 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Det innlegget ble for dumt, Smågal. Sorry. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå