Latias Skrevet 30. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 PIG 4 - Skal selvfølgelig ikke på skylden for alle målene, men burde kanskje ha gjort det bedre på en eller to av de. Hadde et par greie redninger. Fabio 3 - Ikke hans beste dag på jobb. Smalling 4 - Ok, men gjør noen rare valg i blant. Evans 0 - Poulsen hadde skammet seg. O'Shea 3 - Vant et par cornere! Men det var visst alt... Fletcher 3 - Hva har skjedd med fyren? Har hatt en svak sesong, dette var ikke et unntak. Anderson 5 - Uniteds beste spiller. Prøvde hardt, gjorde en god jobb. Flott å ha han tilbake. Giggs 4 - Selv legender sliter når de blir satt på lag med så mange klovner. Bebe 2 - Klubben som solgte han gnir seg sikkert i hendene, og ler av dumheten til Fergie. Obertan 4 - Ting hadde sett annerledes ut om Green ikke hadde reddet skuddet hans på 0-0. Hernandez 3 - Usynlig i store deler av kampen. Macheda 3 - Samme som Chicha. Rafael - Samme som broren sin. Brown - Gjorde en bedre jobb en Evans (skulle ikke så mye til egentlig) Clattenburg 6 - Uniteds beste. Riktig annullering, bra at han fikk det med seg. Skulle ha gitt WH en straffe på 4-0, men han innså hvor pinlig det allerede var for oss. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Og poenget mitt er at du pisser på talentene våres uten å ha sett et jævla minutt av de. Kelly har 2 kamper fra start i PL i år og 7 kamper i Europa. Har sett ham jeg. Ser helt ordinær ut. En ny Stoke spiller ala Wilkson i beste fall. Om du ikke er god nok til å spille for et lag som kjemper om 7 plasser er du ikke veldig talentfull. Vi tør i alle fall å stille med våre, de har faktisk vunnet CC to år på rappen. Hva har Liverpool sine fått til, foruten å "dominere" på reservelaget? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Og poenget mitt er at du pisser på talentene våres uten å ha sett et jævla minutt av de. Kelly har 2 kamper fra start i PL i år og 7 kamper i Europa. Heehe, ååja. Var det det som var poenget ja? Trodde vi snakket om at United kom til å ligge i fosterstilling om noen år fordi vi ikke hadde noen gode talenter (deriblant Evans og Fabio). Nice catch. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Det er direkte kvalmt å tenke på at vi brukte 7 millioner på Bebe, også gikk VdV til Spurs for 8. 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Som jeg nettopp har sagt herjet Pacheco i u-21 VM og satte bla. stortalentet Banega i skyggen. Det er klart det er en stor prestasjon for en 19-åring. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Mhm! Helt til du skulle finne på å disse spillere du ikke har sett spille før engang. Da måtte jeg svare på det også. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=vfH9vBatIPw Litt gammel, men gjør forhåpentligvis susen. Endret 30. november 2010 av Corey Lenke til kommentar
archanios Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Det var virkelig godt for deg at United tapte i dag ser eg. Du brukar jo meir energi på det enn du har gjort på ditt eige lag denne sesongen. 3 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Det var virkelig godt for deg at United tapte i dag ser eg. Ikke uvanlig å fryde seg litt over at Utd taper. Har observert at noen i utd-leiren liker at Liverpool også taper... Du brukar jo meir energi på det enn du har gjort på ditt eige lag denne sesongen. Nei, det gjør jeg ikke. Endret 30. november 2010 av Smågal 2 Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Hoho, denne gode gamle drittslengingen Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Var noen Man Utd fans som jizzet over at Northampton slo Liverpool tidligere i år. Trodde ikke Mikke Mus betydde noe jeg? 4 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Fryde seg, ok. Hovere? Nei takk. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Jo, det gjør du. Pig O'Shea-Evans-Smalling-Fabio Bebe-Anderson-Fletcher-Giggs Hernandez-Obertan Hvor mange av disse starter for oss til vanlig? Og Ando var faktisk god. Giggs vet vi hva kan, men er nettopp tilbake fra skade og er rusten. Fletcher var fortjent på årets lag i fjor men er i dårlig form. Dvs et 100% rent b-lag som hadde en dårlig dag i uviktige ligacupen mot et Premier League lag som gav alt. Buhu krise God natt, kommer til å sove godt i dag. 9 Januar kan ikke komme fort nok. Skal mose det niræva Liverpool laget til hell og fryde meg til jeg blir 90år. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Som jeg nettopp har sagt herjet Pacheco i u-21 VM og satte bla. stortalentet Banega i skyggen. Det er klart det er en stor prestasjon for en 19-åring. Jau, da plar hjelpa da. Er han skadet nå da? Eller er han ikke god nok for Roy? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 (endret) jeg blir 90år. Som om du lever så lenge. 9.jan blir spenende ja. Gleder meg jeg også. Endret 30. november 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Det var virkelig godt for deg at United tapte i dag ser eg. Ikke uvanlig å fryde seg litt over at Utd taper. Har observert at noen i utd-leiren liker at Liverpool også taper... Næææh... Blir litt som med sex. Blir ikke like spennende når man kan få det hele tiden. Liverpool taper så ofte for tiden at moroa er ikke den samme lenger. Pitty er et fint engelsk ord for følelsen eg har når eg ser på det laget spille fotball og ser på supporterne deres. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Just for the win, fra kamptråden vår mot Nhamp: Dette er paradis. Tårevåt her jeg sitter. Chelsea på huet og ræva ut, Shitty sliter og LFC må ha ekstraomganger hjemme mot et lag jeg nå ikke husker navnet på. Kan faktisk ikke bli særlig mye bedre for en stakkar i LC enn dette. Nå skal jeg lete frem stream å se evt straffekonk. 93: 22 577 tilskuere på Anfield i kveld. Betraktelig færre nå - enkelte Liverpool-supportere har allerede forlatt stadion. Verdens beste fans! 1-2!!!! SO MUCH WIN! HBADHBKJAHAHAHHAHAhAHHAHAHAhAHHHAHAHAHA AJAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHAAAAAAAAHHHHA Fyfaen så epic. Herregud hahaha. epic!!! hvilken live side (ikke stream, vanlig tekst) bruker du dere? Det er vanskelig å tørke gliset av trynet akkurat nå. Seier i CC gir jo EL-plass. Dette er jo virkelig Liverpools sjanse! YES!!!! HAHAHAH HAHAHAHAHHAHA LOL 0-0 BOM GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAL!!!! JADDA!!! 2-1!! Gett inn Northampton! GOAL!! Kom igjen da. BOM LFC BOM! JWNFIOSWFNKJKNWFKLNWFKJ JAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Jeg elsker Northhampton!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHAHAHA! HAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHHAH AHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA AHAHAHAHHAHAHAHHA GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAL!!!! :tease: :tease: :tease: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :dribble: :dribble: :dribble: :dribble: HAHAHA! Sitter med den verste hånlattern her. Herlig. Endelig får jeg bilder fra banen og, herlig å se tilskuerne og spillerne. Rett og slett fantastisk! Northampton videre etter 4-2 på straffer! Må bare si en ting: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA!! Wankership next, dette er faen tragikomisk Haha, for et taperlag.. Hovere, no? @jotun: Pitty? Endret 30. november 2010 av Smågal 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Alltid moro med litt dobbeltmoral før Jon Blund stikker nesen sin innom. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Kaller scum denslags gledespreding for å hovere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå