Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kamptråd - West Ham vs Manchester United (LC)

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hjelper fint lite at Evans var god for 2 sesonger siden, "alle" her inne slakter Evans kamp på kamp, fakta er at han har vært piss dritlenge nå. Vi har mye spennende på gang i våre yngre rekker, men det er ikke verdt å nevne siden dere aldri vil ta det seriøst. Pacheco satte blant annet spillere som Banega i skyggen i VM.

Jeg sier bare det du burde sett komme selv. Du har ikke sett Fabio spille i år om du kommer med slikt piss og å claime en dårlig bøtte med talenter er virkelig ikke noe for en LFC-supporter å fare med.

Men jeg regner med at du er her inne for å provosere og du skal vite at utvitenheten din erger meg mer enn at vi røyk ut av Ligacupen (bu-hu-) :)

Lenke til kommentar

United har en fin fremtid i vente! Det vanvittig gode akadimiet dere påstår å ha produserer helt klart i fleng. Flere lure kjøp fra Fergie ser også ut til å endelig lønne seg for ikke å snakke om stortalentene Macheda, Fabio, Evans og Kuzszhak. Når i tillegg Mr. Ferguson snart bæres ut på båre ser det vanvittig traust ut, bare å nyte tiden dere fortsatt har i den øverste divisjonen. :)

Lurer på hvordan reservene til Liverpool hadde gjort det eg. Ikke en eneste som har spilletid for A-laget. Og med tanke på hvor bra A-laget gjorde det mot Northampton eller hva det var så.....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

United har en fin fremtid i vente! Det vanvittig gode akadimiet dere påstår å ha produserer helt klart i fleng. Flere lure kjøp fra Fergie ser også ut til å endelig lønne seg for ikke å snakke om stortalentene Macheda, Fabio, Evans og Kuzszhak. Når i tillegg Mr. Ferguson snart bæres ut på båre ser det vanvittig traust ut, bare å nyte tiden dere fortsatt har i den øverste divisjonen. :)

Lurer på hvordan reservene til Liverpool hadde gjort det eg. Ikke en eneste som har spilletid for A-laget. Og med tanke på hvor bra A-laget gjorde det mot Northampton eller hva det var så.....

Var ikke mye A-lag i den kampen du. Men leit tap uannsett. Kun Ligacup da. Så ikke så farlig.

Lenke til kommentar

Jeg kan bare snakke for meg selv, men førsteomgangen til Anderson var midtbanefotball fra øverste hylle. Det er en ny spiller nå. Han tar ballen, ser seg rundt og setter fart rett frem.

Det her, pluss godkjent frå Goldwing gjer at dette absolutt ikkje vil vere eit tap eg vil legge mykje vekt på. Det eg frykta mest når eg kom heim frå jobb og såg resultatet og at Ando spelte, var at han hadde gått tilbake til gamle synder og spelt langt under pari igjen. Dersom dette ikkje er tilfelle, så ser det straks mykje meir lovande ut og det går an å håpe at vi får sjå gode takter frå gutten også på dagar då ikkje alle på laget spelar fantastisk samtidig.

Lenke til kommentar

Hvor er Liverpool når Torres innser at laget ikke vinner noe i hans karriere, Gerrard pakker skoene, og Lukas tar over?

Her

liverpool-map1a.gif

Det er lettere å finne byen på kartet enn klubben på tabellen etterhvert. Antar det blir bedre med Lucas, Ngog og ikke minst Roy. Roy tørr aldri talentene få sjansen så lenge han sitter med kniven på strupen... =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...