Gjest 15år_problem Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hello. Det har seg slik at jeg nettopp har hatt en trist samtale med kjæresten min. Vi er begge 15år og har vært sammen i 5-måneder. Men i det siste har vi støtt på litt kommunikasjonsproblemer og det har blitt litt kjedelig, og det var nettopp det vi har snakket om. Det siste jeg vil er å gjøre det slutt. Er jo enig med hun, men hun virker mindre positiv enn meg til å fortsette forholde og jeg skjønner hun har lyst til det. Problemet er at jeg mener det helt motsatte, og at det faktisk kan gå fremover. Det er jo sånn i de fleste forhold, etterhvert blir man litt lei av å være sammen. Det er liksom ingenting å gjøre lenger, vi gjør bare de klisjeaktige tinga et kjærestepar gjør, se på tv, kose, se film og sitte på dataen. En ting jeg tok opp som kan løse det er at vi må finne på ting med andre venner også, blitt vesentlig mindre av det. Når hun trener 3-4 ganger i uken og er sammen med meg et par dager er det ikke mye tid igjen til andre. Hva er det å finne på for et kjærestepar? Hva kan vi gjøre for å unngå disse kjedelige stundene sammen, hvor vi har lite å finne på og prate om? Vi passer jo egentlig bra sammen! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Begynn å tren med henne! Dere kan ta en ferie til syden etc., om begge to ønsker litt fri.. London eller Paris er vanlige og fine reisemål! Hva med å prøve å være borte fra hverandre i la oss si en måned, uten noen form for kommunikasjon (ikke bli utro i denne tiden!!! ) og se hvor mye dere savner hverandre! Om dere faktisk har klart dere bra er det litt dumt, men sannsynligvis savner dere hverandre veldig masse, og da er alt plutselig kjekt å gjøre igjen. Hva som helst! Hvor gamle er dere? Lenke til kommentar
nnys Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Han skrev jo tydelig i innlegget at begge er 15... Lenke til kommentar
Gjest 15år_problem Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Begynn å tren med henne! Dere kan ta en ferie til syden etc., om begge to ønsker litt fri.. London eller Paris er vanlige og fine reisemål! Hva med å prøve å være borte fra hverandre i la oss si en måned, uten noen form for kommunikasjon (ikke bli utro i denne tiden!!! ) og se hvor mye dere savner hverandre! Om dere faktisk har klart dere bra er det litt dumt, men sannsynligvis savner dere hverandre veldig masse, og da er alt plutselig kjekt å gjøre igjen. Hva som helst! Hvor gamle er dere? Det første blir som sagt litt vanskelig når vi er 15år.. Er også ekstremt vanskelig å gi slipp på henne en måned, er ganske sikker på at det blir slutt for alltid da kjenner jeg ho. Men nå har hun snakka med venninna si, så nå er ho positiv til å fortsatt være sammen med meg. Vi har dog ikke blitt kvitt problemet med å kjede oss og ikke ha noe å prate om. Vi mangler kreativiteten til å finne på noe annet, derfor spør jeg om hjelp her til noe som kan sprite opp forholdet, gi det et boost og mer spenning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå