Gå til innhold

Manchester United: Den vanskelege keeperplassen


archanios

Lindegaard  

33 stemmer

  1. 1. Kan Lindegaard lykkast som førstekeeper i United?



Anbefalte innlegg

Manchester United er ein klubb som til alle tider har eit ynskje og eit mål om å både vere den største, men også den beste fotballklubben i verda. Dei siste 24 åra har vi under leiinga til Sir Alex Ferguson vorte begge deler, med store mengder trofé og stort sett aukande oppslutning og inntekter rundt klubben. Ein faktor som alltid vil spele inn på suksessen til ein fotballklubb er keeperplassen og det har vel også vore eit av våre største problemer under SAF, med to hederlege periodiske unntak. Med Peter Schmeichel i klubben hadde vi kanskje verda sin beste keeper bakerst og dei siste åra med van der Saar bakerst, så har vi igjen vorte defansivt tryggare og mykje meir solide. Perioda mellom Schmeichel sin exit frå klubben og VDS sin inntreden har derimot vore brokete om eg skal vere forsiktig. Barthez er vel den beste keeperen vi har hatt i klubben i denne mellomperioden, men han hadde sine store og til tider svært tydelege manglar.

 

Grunnen til opprettelsen av denne tråden er sjølvsagt at vi no igjen kan kome til å gå imot ei ny mellomperiode, eller med andre ord ei periode utan ein fantastisk keeper bakerst. Denne gongen har vi sjølvsagt fordelen av å vite på eit tidlegare tidspunkt at vårt førsteval på keeperplassen nærmar seg slutten på karriera i klubben og vi har tid til å finne ein erstattar. Jakta på vår nye førstekeeper har allereie byrja og Anders Lindegaard har vorte signert. Om han er tiltenkt ei rolle som førstekeeper i klubben gjenstår å sjå, men det ser i det minste ut som at han vil få sjansen til å prøve seg. Eg er positiv til Lindegaard, ettersom eg har fulgt han tett som Aafk-keeper, fordi han er eit økonomisk sunt val og fordi eg har trua på at speidarane til United har gjort ein svært grundig arbeid rundt han. Eg er likevel ikkje udelt positiv og har enkelte punkt som sjølvsagt vil kunne vere til ei slags bekymring. Først og fremst har han aldri stått på eit jamnt høgt nivå, (Fire landskampar for Danmark er ikkje nok i det tilfellet) og han har heller ikkje den store erfaringa som førstekeeper. At han har teke store steg etter at han kom til Aafk er det liten tvil om, men det er store spørsmålsteikn rundt om han kan kome til United og gjere førstekeeper-plassen til sin i løpet av kort tid.

 

I dag har eg nytta ein heil lunsj under arbeid med diverse innlevering og eksamenslesing til å diskutere dette med ein anna United-supporter som er svært klar på at hans hovudynskje er at vi kjøper ein keeper som er over 30 og som har mykje erfaring. Eg forstår godt kva han meiner og er fullstendig enig i at det aller beste ville vere å signere ein "ny" VDS, som kan kome inn og vere strålande frå dag ein. Problemet med dette er sjølvsagt at vi då i verste fall berre utsetter problemet eit par sesongar. Eldre keeperar er meir utsette for skader som kan korte ned karrierene betraktelig og det høyrer framleis til sjeldenheitene at keeperar på øverste nivå held så lenge som VDS har gjort. Difor ynskjer eg helst at vår neste førstekeeper ikkje er altfor gammal, men at den som tar over hanskane i klubben skal kunne vere vårt førstevalg i 10år framover og gjerne meir også.

 

Det viktigaste er likevel at vi ikkje får dei same problema som etter at den store dansken forlot klubben. Vi har ikkje råd til å ha så mykje usikkerheit rundt keeperplassen som vi hadde då, om vi skal ha nokon slags sjanse til å kjempe i toppen i Premier League og i Champions League, sesong etter sesong. Vi har blitt linka til ei rekke keeperar dei siste to sesongane, og kanskje spesielt det siste året, der eit hovedtrekk er at det er mange forholdsvis unge keeperar som blir linka til klubben. (Eindel hederlege unntak sjølvsagt)

 

Eg er framleis usikker på korleis dette potensielle problemet skal løysast og kva som blir den valgte løysinga for klubben. Det er likevel interessant å høyre kva som er forumbrukarane si meining om keeperplassen og kva som bør gjerast med den. Har du noko meining rundt kva vi bør gjere og kven som skal vere vårt nye førstevalg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anders Lindegaard har gjort sakene bra for landsholdet og det sier en del når han presterer på ett så høyt nivå så bør han klare det i PL med mye av det samme nivået(dårligere i noen tilfeller). er på den måten mange spillere finner veien til større ligaer.

en god løsning er at han går i skole hos VdS og Steele for å perfeksjonere det, før han tar over for VdS på fast basis.

Bak han så kommer nok ett av talentene våre til å bli andrekeeper.

Amos var på benken mot Rangers, godt mulig det blir han.

Lenke til kommentar

Hvis van der Saar gir seg etter denne sesongen blir selvfølgelig det neste halvåret svært viktig for Lindegaard. Han må overbevise stort hvis United skal gå inn i neste sesong med Anders, Amos og en akademikeeper (jeg tar det nesten forgitt at PIG forsvinner, det er kanskje ikke garantert?). I tillegg må også Amos bevise at han er en habil andrekeeper.

 

Jeg har bare sett et par kamper av Lindegaard, så jeg har rett og slett ikke peiling på hvor god han er. Rapportene er dog positive, og Steele har sett han flere ganger. Han skal visstnok være god med beina, kan noen bekrefte dette? Det er nemlig veldig viktig i United, og vi har hatt det svært behagelig med van der Saar som slår glimrende pasninger med begge bein.

 

Det aller viktigste for at en keeper skal kunne lykkes i United er i min bok uten tvil det mentale. Det hjelper ikke å være en glimrende skuddstopper hvis man ikke er klar i det 89. minutt etter å ha vært arbeidsledig siden midten av første omgang. Vi har sett det gang på gang, senest med Foster. Det er lite å utsette på keeperferdighete hans, og han har blant annet gjort sine saker bra på utlån til Watford, og imponerer nå i Birmingham. Likevel lykkes han aldri i United, og det mener jeg er på grunn av det mentale aspektet. Er man ikke 100 % skjerpet hele tiden blir det for mange tabber, og det holder ikke i United. Det skal også sies at Foster aldri var komfortabel med ballen i beina.

 

Etter det jeg har lest skal Lindegaard være ekstremt målbevisst og selvsikker. I tillegg er han ikke redd for å kommandere og skjelle ut forsvaret når det trengs. Hvis dette stemmer er jeg veldig positiv, da det vitner om en sterk psyke og stor vinnervilje. Noe man absolutt må besitte for å ha sjans.

Lenke til kommentar

Eg har fulgt han tett sidan han kom til Aafk og det er få ting eg er svært negativ til, hovudsakleg erfaringa og kanskje at han innimellom gjer nokre få feil i feltarbeidet.

 

Spent på det mentale, men han virkar sterk der. Han har vore den klart viktigaste spelaren for Aafk i to sesongar og er årets beste keeper bak eit av dei svakare forsvara i Noreg

Lenke til kommentar

Sheasy:eller for å si det på en annen måte, vi har hatt det svært behagelig med at hele forsvaret inkludert keeper er ballsikkerheten selv. Er ett soleklart United-varemerke med at man i de fleste situasjoner forsvarsspillerne er i med ball så klarer de uansett å spille seg ut både med keepers hjelp og uten. I united er det en ekstrem trygghet i at de 5 bakerste er veldig trygge, taktisk kloke med ball i beina. er vel sammen med vårt possession-baserte spill (som vi forørig spiller hver eneste kamp, noe jeg vil si er en del av suksessen vår.)to av de aller største varemerkene vi har.

 

btw så er det ikke uten grunn at Foster er godt inne i landslagsvarmen. som vi har sett med flere av våre tidligere spillere så trenger man ikke være for bra i United, men kan være outstanding andre steder/ligaer. som vi har sett bl.a med Forlan.

Lenke til kommentar

Lidegaard virker å være god på strek, og god i feltet.

 

Jeg er usikker på hvor god han er i igangsettingsfasen - noe som har vært kjennemerket på gode United-keepere. Bartez, Schmeichel og VdS har alle vært god på raske igangsettinger. Schmeichel kastet jo over halve banen, og sendte Sharpe, Giggsy og diverse andre lynvinger på løp i det sekundet han hadde kontroll på ballen.

 

Jeg tror Lindegaard vil bli en langt viktigere brikke i United i årene som kommer enn Mame.

Lenke til kommentar

Eg trur nok ikkje igangsetting er noko svakt punkt hos Lindegaard heller, og eg trur faktisk at dette er noko Steele og gjengen har tenkt litt på også, for verken Foster eller Kuz har vore spesielt gode verken med beina eller til å sett hurtig og presist i gang. Mitt inntrykk er at igangsettingar med både armar og bein fungerer bra for Lindegaard og for Aafk sin del var han kanskje innimellom litt vel ivrig. Det tar nok litt tid før han er på VDS eller Scmeichel-nivå, men eg trur det skal kunne fungere greit.

 

Teknisk og fotballmessig så trur eg ikkje at Lindegaard har dei største svakheitene og det som for min del er dei viktigaste ankepunkta er at det er umuleg å seie korleis han taklar presset i PL og at han har manglande erfaring på toppnivå.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Når det gjelder De Gea så har han vore ustabil og til tider dårleg så godt som kvar gong eg har sett han. Alt for ung til å få det ansvaret som det vil vere å kjempe om førsteplassen i United, rett og slett fordi så unge keeperar nesten uansett vil variere meir enn litt eldre i prestasjonane. Stort talent for all del, men ville blitt ein sinnsjukt gamble å ta inn til United som noko anna enn eit framtidsprospekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...