bfeet Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hei! Skal lage en ny HTPC og har bestilt alle komponentene, men så slo det meg. Er det mulig å få lyden til å gå ut igjennom skjermkortet? Lette rundt på nettet men fant ikke mye info om dette. Jeg valgte å kjøpe et billig HK uten HDMI da jeg uansett skulle kjøpe Sapphire HD radeon 5550 (skal kun brukes til å spille av 1080p filmer og kanskje småspill). Er det mulig å styre lyden fra hovedkortet og ut igjennom HDMI utgangen på skjermkortet? Har en Yamaha v-467 reciever som pcen skal kobles til og lyd og bilde må komme fra samme kilde. Håper noen kan hjelpe meg. Tusen takk for svar. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Ja! Du må sette HDMI saken som standard lyd ut enhet dog, men er fullt mulig. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Det er eget lydkort på skjermkortet, så ja, det er mulig Lenke til kommentar
bfeet Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Det var da bra! Tusen takk for raskt svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå