Gå til innhold

"Alternativer for Internett" fungerer ikke, og ikonet er navnløst på kontrollpanelet


J@9

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en pc her med XP Pro (nylig re-installert).

Problemet er at jeg ikke kommer inn på alternativer for internett.

Om jeg velger det fra IE8, så kommer det opp et vindu i et halv sek, før det forsvinner igjen.

 

Plata jeg bruker har slipstreamet SP3 og IE8 for å spare tid, for å spare enda mere tid, så bruker jeg WSUS Offline Update, og har ikke tilkoblet nett før hverken Microsoft Security Essentionals er lagt inn, og WSUS Offline Upadate er kjørt.

 

Når jeg kobla til nett for første gang, så prøvde jeg å gå rett inn på alternativer for internett, men kommer ikke inn.

Dette er på et HP hovedkort som jeg fikk av en kamerat, som jeg tenkte en anna kamerat skulle få, siden han har en mye eldre pc enn dette.

Hadde lagt inn XP for et par dager siden, da med samme problem.. prøvde å slette IE8, noe som endte opp med feilmelding, og at windows ikke starta.. Så da måtte jeg pent installere på nytt.

 

 

Noen som har forslag til hva som kan gjøres??

Er vel ikke så store problemet, men kan jo være greit å kunne komme inn i innstillingene også da :p

PS, på kontroll panelet, så er ikonet på plass, men har ikke noe navn.. og fungerer heller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...