MoreaAini Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg har en Acer Aspire 5737Z, og hver gang internett tilkoblingen blir svak/dårlig begynner lyden å hakke no grønnj...så hvis jeg sitter og hører på musikk og bruker nettet og signalet blir for svakt hakker musikken helt til jeg får ok nettsignal igjen. -eller skrur av wifi'en.. -hvorfor i alle dager klikker lyden når nettet blir dårlig ?? trodde da hvirkelig ikke det trådløse nettet hadde noe som helst med LYDEN å gjøre ?! går det an å fikse dette og i så fall hvordan? (internett styrken får jeg ikke gjort noe med, btw) håper noen kan hjelpe meg, for jeg begynner å bli kraftig lei av å måtte skru av wifi nettet eller sitte med laptopen på tvers for å ha bra nok signal til å kunne surfe og høre på musikk samtidig... -_- Lenke til kommentar
kehax Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hvilket trådløskort har du? Lenke til kommentar
MoreaAini Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Ralink 802.11n Wireless LAN Card Lenke til kommentar
kehax Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Prøv å installer den nest øverste driveren på denne siden: Ralink Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå