HalogenpæreUtenLys Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hvordan sletter man en lydsekvens, uten at man også sletter videoen? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 steng videolinja, trykk på lyden, delete, lås opp videolinja Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Det fant jeg også ut. Mener å huske at det fantes en enklere metode med dette, vha. hurtigtaster, noen som vet? Lenke til kommentar
arthon Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Høyreklikk på audio timeline> gå opp i meny linja til Unlink>,klikk> klikk utenfor timeline> klikk på Audio og Delete. Med Unlink kan også forskyve Audio og Video i forhold til hverandre på timeline. Også> Når du har dobbelt klikket på Video kilde fila og ser den i venstre "preview vindow" før du har lagt den på Timeline, så kan du dra enten Video fila uten Audio eller Audio uten video fila ved å dra det lille "film frame" Ikonet eller Audio Ikonet nederst på "Preview window" ned på Timeline. 1 Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Det er den hjelpen jeg trengte egentlig. Takk. Går det også ann å gjøre dette med tastaturet? Lenke til kommentar
arthon Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Det er ingen short-cuts indikert noe sted, så det vet jeg ikke. Bruker selv veldig lite tastatur siden så mange funksjoner/"moves" må gjøres med med mus allikevel. Så for meg blir det mest mus + litt tastatur med venstrehånden. Du kan sjekke ut disse linkene og se om du finner noe relevant; Adobe Premiere Pro Keyboard Shortcuts google; shortcuts in premiere pro ,hvor du også finner en del brukbare tutorial videoer rundt problematikken som gjør det letter å forstå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå