spnh Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hei, Komplett gamer i-35 er nå satt ned med en tusenlapp, et fint lite tilbud. Er dette mye pc for pengene? Jeg prøvde å sette sammen noe selv, fikk omtrent lik pc til lik pris, i og med at den er satt ned 1k. Link til pc: https://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10278 Lenke til kommentar
jonskja Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Joda, grei den. Det du kan gjøre er å velge ett GTX 460 og kjøpe ett til utenom den komplett-pakken. Da kjører du de i Sli og får mye bedre ytelse. Asus sitt GTX 460 "directCU" er bra:) Gratulerer med ny pc:D! Lenke til kommentar
spnh Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 glemte å i at jeg byttet skjermkort, byttet til HIS Radeon HD 5850 1GB GDDR5. Et riktig valg? smak og behag? Lenke til kommentar
Playron Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Ikke ta 5850, bruk heller 800 kroner mer på et 5870 kort.!!! Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg ville valgt en annen harddisk enn WD Greenpower. Velge f.eks. WD Blue-serien. Grunnen til det er at Greenpower er slappere på hastigheten da disken regulerer dette selv (liksom miljøvennlig..) Ellers synes jeg pc'em ser bra ut. Men jeg er enig med Playron. Gå for 5870 istedet for 5850, hvis du har råd. Lenke til kommentar
elscorpio Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 med det skjermkortet du valgte selv blir pc-en din kanon! et monster! MITT råd: for den prissummen, har du valgt bra pc med riktig skjermkort. Folk kan selvsagt anbefale deg bedre komponenter som alle koster litt mer, men da går prisen fort opp. (jeg kan også anbefale mykje bedre deler, men da vil du komme over 20 000kr.) Den pcen er bra og etter min mening makspris for en pc som vil lønne seg. om du kjøper en dyrere pc, vil den sikkert vare lenger. MEN: i dataens verden er det dessverre slik at det kommer nye deler konstant og dagens vare vil bli utdattert etter en tid. IKKE bruk mer peng på bedre deler. kjøp deg heller en ny pc om 5 år. Grattis med ny pc! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå