Gå til innhold

Nyhetsoppdatering/hjem på Facebook.

Znooka

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg lurer på om av dere her inne kunne hjelpe meg. Det jeg poster på FB kommer ikke ut på Nyhetsoppd/hjemsiden. Hva i alle dager har skjedd. Ting jeg poster fra spill kommer heller ikke dit - bare på min profil??

Jeg har prøvd å kontakte FB, men det var jo bare tull. Ingen hjelp å få derfra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Jo jeg har prøvd alle miligheter og dette har vært sånn i flere dager. Mannen min har sin profil på FB, så jeg ser at jeg ikke er der. Man må inn på profilen min for å finne det jeg poster. På mine Nyheter/Hjem side syntes mine innlegg, men ikke for andre. Merkelige greier. Er visst ingen som skjønner noe av dette heller:(

Lenke til kommentar

Hei.

Tror nok ikke det er årsaken her. Mannen min har og en FB profil og er ikke mye der inne. Hans side er helt ok, og jeg er rimelig aktiv på FB. Så det må være noe annet som har skjedd. Vet du om det er mulig å kontakte FB her i landet? Event en type avd Norge?

Du er for lite populær:

Hver gang du skriver noe på Facebook skal det dukke opp i nyhetsoppdateringen til alle vennene dine. Men det er bare i teorien. For noen av oss vil oppleve at ingen ser det vi skriver, mens andre blir sett nesten uansett hva de lirer av seg.

Hvorfor er det slik?

http://www.teknofil.no/wip4/slik-blir-du-populaer-paa-facebook/d.epl?id=47079

Lenke til kommentar

Den står på anbefalt, og jeg har ingen egeninnstillinger. Det rare nå var at et øyeblikk var jeg på hjemveggen til gubben - for så i neste øyeblikk....borte!?! Tror det spøker her i huset.....dette er VIRKELIG merkelig. Jeg har sett på mine og gubbens innstillinger, og de er helt like - og vi bruker samme pc.

Kan det hende at du har valgt en sikkerhetsinnstilling på innleggene dine som gjør til at bare du kan se det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...