MPCME Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hvilken Grand Theft Auto synes du er best? Helst svar vis du har spilt minst 2 av spillene. Personelig synes jeg at San Andreas er best. Jeg liker san andreas best siden det er så mye man an gjøre, flere forskjellige biler og mye forskjellig landskap. Alle mytene. Slik som bigfoot, leatherface. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Ingen følelse er bedre enn å kjøre cross i naturen mellom Los Angeles og San Fransisco og lytte til K-Rose! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Grand Theft Auto San Andreas soleklart, råne rundt motorveien med å høre Radio X, en fantastisk opplevelse . Fikk 99.68% completed, men det var et bug da jeg ikke fikk 100%. Spilte dette herlige GTA San Andreas i 180 timer Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Vice City er min favoritt. SA har altfor mye rap og gangstakultur, alt det "gangsta 4 life" styret i starten ødela nesten spillet for meg. Nå skal det sies at jeg ikke har spilt det fryktelig lenge, men lenge nok til å komme bort fra gang turf-war tullet hvertfall. Så satte jeg meg fast i noen story quests i byen etter og droppa det. Jeg var ingen 90-talls gangstarap/2pac 4eva type, så det traff meg ikke i det hele tatt. Lyseffektene i Vice City er også fantastiske, kjøre langs kysten med den knall orange solnedgangen og høre på Motley Crue, doesn't get much better. Eller chille med rasta-reggae kanalen. Ofte stoppet jeg bare et sted for å sitte og høre ferdig reklamesnuttene uten å bli distrahert av kræsjing og skyting. Jeg er 80-talls barn selv. Radiokanalene er ypperlige, reklamene er hysterisk morsomme, og våpnene er kule. GTA2 er også veldig kult, der er det konstant natt så de utrolige farga lyseffektene får boltre seg. Gang warfare-systemet var også morsomt, med at man går ned points hos en gang men opp hos en annen, så det blir en balansegang mellom forskjellige gangs, hjelper du en gjeng får du hat hos en annen osv. Endret 30. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Ingen følelse er bedre enn å kjøre cross i naturen mellom Los Angeles og San Fransisco og lytte til K-Rose! Enig med deg der Lenke til kommentar
nybb Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Grand Theft Auto San Andreas soleklart, råne rundt motorveien med å høre Radio X, en fantastisk opplevelse . Fikk 99.68% completed, men det var et bug da jeg ikke fikk 100%. Spilte dette herlige GTA San Andreas i 180 timer Hvorfor lytte til Radio X når du har K-Rose?!? Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 jeg har spillt gta sa i over 666 timer, Kan ikke si at jeg er lei enda ^^ selvom jeg har runda det et par ganger og spillt sa mp et par hundre timer og. Får vel bare stemme på gta sa. Et lite bevis for de som ikke tror på meg xD Klikk Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 liker også K-DST. Mange sanger jeg hørte på før Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Utrolig vanskelig å velge. Står mellom Vice City og San Andreas. =/ Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Stemmningsmessig er Vice City klart best, Men San Andreas hadde bedre sandkasse modus med stort område og mange forskjellige typer kjøyretøy. Husker forresten også at eg kosa meg mykje med Grand Theft Auto: London, 1969 (som ikkje er med på lista). Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 San andreas. IV hadde jo den beste grafikken, men jeg elsket det store området og friheten man hadde i San Andreas. Soleklar seier. Lenke til kommentar
Goodbye Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 For meg vil Vice City alltid være favoritten blandt disse spillene. Har nok mye å gjøre med at jeg husker den tiden selv. xD Lenke til kommentar
IKT-Surreal Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg synes egentlig at GTA San Andreas er bra, men GTA 4 har noen bedre kvalifikasjoner, og GTA San Andreas har mye bugs, og errors. Beklager GTA San Andreas. - Surreal Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg likte GTA 2 best. Det spillet var ikke originalt, og langt unna å bli omtalt som noe stort, men det var til tider utrolig morsomt. Store områder å utforske, flere utfordrende jobber, og en del kule detaljer, blandt annet noen av jobb-navnene (blow-job, og tanks-giving), det noen av jobbene gikk ut på (lage pølser av folk), og noen av kommentarene fra oppdragsgiverne. Husker også at blandt folkene på gata fantes ranere og biltyver, og det var veldig manga hissige personer i trafikken. Det eneste jeg savner er motorsykler. Som sagt, ikke originalt, men veldig morsomt. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Vanskelig å velge mellom San Andreas og Vice City, men valget falt på VC pga. atmosfæren og musikken Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 GTA Vice City. Lett! SA ble alt for Hip Hop og Sims for min del. Samme med GTA 4. 1: VC 2: GTA 3 3: GTA 2 Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Har spilt så og si alt. Konklusjon: Cya around, officer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå