xelag1 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hei jeg har kjøpt cata digitalt viav www.wow-europe.com. Det står at min account er oppgradert og at det bare er å logge inn så skal man kunne laste ned cata uansett om man spiller eller ei. Jeg har sett litt rundt og det er ikke noen tegn til at flere GB's har blitt lastet ned. Jeg har sjekket med noen andre som ikke har kjøpt cata enda og de har akuratt samme GB størrelse på spillet som meg. Er det noen andre som har samme problemet eller gikk det som det skulle da dere hadde betalt. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Du "preloader" cata selvom du ikke har kjøpt spillet, så den er sikkert ferdig allerede. Endret 28. november 2010 av Bjohansen Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Den filen man laster ned er bare 600mb, ikke flere GB. Heter noe sånt som expansion3.mpq, om jeg husker rett. Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Ok da regner jeg med at det har orda seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå